BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
Hej hoppar in här från tidigare listor! :) inne på femte försöket och det är påfrestande när mensen kommer varje månad men vi kämpar vidare!
Roligt med första försöket! :D det är så pirrigt och spännande!
Lägger till mig i BIM listan
4/12 Beckizen (femte försöket, första barnet)
Hoppar in här
Vi ska börja försöka på en 3a, ojämna cykler mycket oklart när jag har bim men mensen kom idag efter en kort cykel, så får räkna bim 3/12, men möjligen mycket senare.
Lägger till mig i BIM listan
3/12 solis (36 år första försöket 3:e barnet)
hoppar också in här. väldigt frustrerande när mensen kommer månad efter månad. men vi kämpar på
uppdaterar BIM listan igen ????
1/12 loppan483 (28 år, 6e försöket, första barnet)
Hoppar med in här då mensen kom som en klocka idag. Har en lite längre cykel så är inte dags förrens 11/12 nästa gång.
11/12 Overthetop (sjunde försöket, tredje barnet)
Solis123 spännande med nummer 3! Hur gamla är dina andra barn?:)
Loppan 483 känner så igen mig i den frustrationen när mensen kommer. Man hinner ju ändå få lite hopp om att det ska ta sig. Men precis som du skriver så får får man kämpa vidare :)
Är det någon av er i gruppen som använt/använder er av ägglossningstest? Har inte velat göra det för rädd att bli besatt av tanken på att bli gravid haha. Men har beställt nu när jag inser att jag ändå är besatt av den tanken och jag känner att jag inte har någon riktig koll på min cykel utöver de appar jag använder.
Loppan 483 känner så igen mig i den frustrationen när mensen kommer. Man hinner ju ändå få lite hopp om att det ska ta sig. Men precis som du skriver så får får man kämpa vidare :)
Är det någon av er i gruppen som använt/använder er av ägglossningstest? Har inte velat göra det för rädd att bli besatt av tanken på att bli gravid haha. Men har beställt nu när jag inser att jag ändå är besatt av den tanken och jag känner att jag inte har någon riktig koll på min cykel utöver de appar jag använder.
Hoppar gärna in här mensen är nu över o BIM blir den 3/12,. Andra försöket sen spiralen togs ut. 5e barnet.
Måste fråga. Är det någon som testat munkpeppar?
3/12 madde90 (andra försöket 5:e barnet)
11/12 Overthetop (sjunde försöket, tredje barnet)
Förstår precis hur du tänker gällande ägglossningstesten, och besatthet. Är själv hopplös, varje månad börjar jag testa, sen ångrar jag mig, bestämmer att jag inte vill veta, ångrar mig igen och förbannar mig hela vägen till mensen kommer att jag inte bara fortsatte testa. Så den här gången ska det bli annorlunda!