nomina skrev 2021-11-15 04:40:52 följande:
Jag använder rfsu stickor. Har i början tagit bild på testet för att kunna jämföra dagen efter. En gång var teststrecket starkt i färg och jag säker på äl, men dagen efter var strecket superstarkt så för att kunna jämföra.
Har aldrig provat digitalt dock, vi ska försöka första gången i veckan så jag har mest testat för att se att äl verkar funka och hur väl jag känner min kropp i samband med den.
Jag kan också få lite ont, men aldrig så jag behöver tabletter eller besvärad av den.
Okej jag har ju nu gått från digitala till stickor så känner mig verkligen lost.
Skickar med en bild här. Det översta testet är taget igår eftermiddag tog ett på förmiddagen med men glömde ta med denna. Men som man ser på denna så är det väldigt svagt på den ifrån igår.
Mellersta bilden är tagen idag på morgonen va tvungen o sen och där så är de mkt starkare men såg sen att man ska testa mellan 10-20 så tog jag ett test nu o den är ännu starkare.
Har kört med munkpeppar sen dag 1 på mensen o ägglossning ska komma på fredag min har varit som en klocka. Men va ja förstår de som så kan ägglossningen komma tidigare med munkpeppar samt att cykeln blir kortare. Kan de då vara så att jag kanske kommer ha ägglossning imorgon. Har redan fått molande värk. Vet att jag körde vanliga stavar vid sidan om digitalt för att se skillnad o där blev de såhär starkt när jag fick fast gubbe på digitalt så känner mig förvirrad