• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Mammacitan

1/12 madde90 (andra försöket 5:e barnet) PLUSSAT

3/12 nomina (38 år, första försöket, första barnet) PLUSSAT BIM-4

3/12 Messo (37 år, första försöket, 3:e barnet)

4/12 Beckizen (femte försöket, första barnet)

5/12 värmlandsjänta 30 år (femte försöket, andra barnet) nytt BIM 31/12

6/12 LinneMarie

7/12 pepsin (fjärde försöket, andra barnet)

8/12 ollebollen (tredje försöket, första barnet) PLUSSAT

8/12 jlk 34 år (första försöket, andra barnet)

9/12 Fyyyyran 36 år ( fjärde försöket [andra försöket efter tidigt mf], fjärde barnet)

PLUSSAT

9/12 Fyrklöverns 32 år (sjätte försöket, första barnet)

12/12 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)

12/12 klasson1999 22år (8e försöket, första barnet)

13/12 marfro 23år (4e försöket, första barnet)

14/12 holy94 25 år (första försöket, andra barnet)

14/12 evelinagra1 (10:e försöket, första barnet)

14/12 LillaGry (femte försöket, andra barnet)

14/12 Nannisen16 (andra försöket, första barnet)

17/12 bez (femte försöket, första barnet)

17/12 Tjoo91 (fjärde försöket, andra barnet)

17/12 Mammacitan 27 år (3:e försöket, tredje barnet)

18/12 Tyrande 30 år (1:a försöket, första barnet)

18/12 Länken (10:e försöket, tredje barnet 2 MF)

19/12 Emmissss 30 år (andra försöket efter mf, andra barnet)

22/12 Fyran4 37år (10:e försöket, fjärde barnet)

22/12 Fagelfri 33 år (3:e försöket, andra barnet)

23/12 Spökplumpan 37 år (andra försöket, andra barnet)

25/12 Sofian81 (fjärde försöket, tredje barnet)

25/12 Nathaliextnf (andra försöket efter MA, sjunde barnet)

26/12 Tefat 26 år (femte försöket, första barnet)

26/12 loppan483 (sjunde försöket, första barnet)

26/12 Solis 123 (2 försöket, 3e barnet)

27/12 LJM91 (fjärde försöket, första barnet)

31/12 värmlandsjänta 30 år (sjätte försöket, andra barnet)

Den här två veckor väntan är hemsk alltså.. tänkte börja testa på söndag äl +8, japp ni har en testoman här! Har tidigare plussat äl + 9 och äl + 10.

• nomina
    Sanlin90 skrev 2021-12-08 10:19:19 följande:

På morgonen va testa tidigt ännu svagare än igår...

:( När har du bim?
  • känslobomb

Nej nu tappar jag snart hoppet.. testade idag bim -6 äl+8 och tycker inte jag såg något streck. Jag vet ju egentligen att man inte ska testa förens bim men kan inte låta bli. Vet inte om det är pms jag har eller vad detonerade men känner mig så himla nere, vill inte vara nära min sambo, vill bara gråta hela tiden. Så är väl säkert pms och så kommer mensen så glatt nästa vecka. Kul

• Sanlin90
    nomina skrev 2021-12-08 11:38:31 följande:

:( När har du bim?

På söndag så äl+9 idag
  • Sanlin90

Inatt upptäckte jag nått märkligt jag aldrig varit med om, cet inte om det kan va nått men jag höll mobilen ganska nära ansiktet och när jag skrollade började jag bli snurrig och illamående nästan som jag blev åksjuk?!

• Ellobi
    känslobomb skrev 2021-12-08 14:17:05 följande:

Nej nu tappar jag snart hoppet.. testade idag bim -6 äl+8 och tycker inte jag såg något streck. Jag vet ju egentligen att man inte ska testa förens bim men kan inte låta bli. Vet inte om det är pms jag har eller vad detonerade men känner mig så himla nere, vill inte vara nära min sambo, vill bara gråta hela tiden. Så är väl säkert pms och så kommer mensen så glatt nästa vecka. Kul

Känner lite som du . Förra svängen hade jag så mycket känningar att jag var till 99% säker på ett plus igen, men icke! Nu känner jag noll och tänker att det också är negativt. På fredag måste jag testa tidigt men det känns knappt lönt. (Tummen ner emoji) Lite deppigt just för stunden men får försöka tänka på annat och göra sånt som är kul.
  • LillaGry
    känslobomb skrev 2021-12-08 14:17:05 följande:

Du är inte ensam! Jag gjorde precis samma misstag (som alla månader innan) att testa för tidigt, jag är på äl+9 och såg såklart ingenting. Och igen står man där och vet inte om man bara testade för tidigt eller om det fortfarande finns en chans. Känns lite som man får en dubbel besvikelse, vid första testet och sen när mensen kommer. Nu har jag i alla fall använt upp alla mina testa tidigt och kommer inte (hoppas jag i alla fall) köpa fler. Jag måste lära mig vänta till bim.

Vi får hålla tummarna att vi testade för tidigt båda två.
  • känslobomb
    Ellobi skrev 2021-12-08 18:15:09 följande:

Känner lite som du . Förra svängen hade jag så mycket känningar att jag var till 99% säker på ett plus igen, men icke! Nu känner jag noll och tänker att det också är negativt. På fredag måste jag testa tidigt men det känns knappt lönt. (Tummen ner emoji) Lite deppigt just för stunden men får försöka tänka på annat och göra sånt som är kul.

Jag tog ju ett testa tidigt i söndag, de var ju med för tidigt egentligen men då fick jag ett streck som jag såg även idag (sparade testet) men de var väl bara ett spökstreck för har tagit efter och ingenting dyker upp..

borde ju inte tappa hoppet eftersom de är en veckan nästan till mens men känns ändå hopplöst.. har nämligen vid tidigare graviditeter fått hög hcgnivå snabbt..
  • Sanlin90

Har fått småsköljar av illamående ikväll som kommit o gått, känner inte igen det här hoppas inte magsjuka..

Svar på tråden BIM December 2021