BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Tog ett predictor early igår Bim-6 och jag såg ett tunt tunt streck inte lätt att få på bild. Tog ett nytt idag Bim -5 och det är lite starkare! Började testa tidigare då jag fick äl tidigare och jag ska ut och fira pappa som fyller 60 år imorgon( bubbel står på menyn) ;) Ser ni på bilderna? Och har ni upplevd att dessa ger dom spökstreck?
//
tack för svar :) det blev mys igår och blinkande gubbe idag med, blir nog fast gubbe i morgon. har dock inga fler ÄL-test kvar nu... men jag har relativt regelbunden cykel så ska egentligen inte behöva testa. ligga varannan dag under fertila veckan ska ju räcka, som du säger. men när man fick barn på 2-3 försöket förra gången å det nu gått 5 försök så börjar man fundera lite på hur fertila vi är osv... upplever att mina hormoner varit lite bananas sen ja va gravid 2018, kanske det hänt nåt med fertiliteten samtidigt.
när fick du ditt första barn? gick det snabbt den gången?
Ja man är ju sjukt otålig haha! Min senaste lyckade graviditet var 2016 så har ju blivit lite äldre sedan dess. Den tog 7 mån att producera efter en misslyckad graviditet, MA som upptäcktes först i v.13 men dött redan i v.8. Den gick på första försöket.
Och jag har blivit gravid en ytterligare gång trots dagen efter piller också ???? så jag hwr blandad kompott haha.
5 mån är ju ändå inte jättelänge men ja. Är ju jobbigt att vänta
Testlagrets test med dagens morgonrurin, knappt synligt streck.
Kvällens test med clearblue!
Fick första riktiga positiva idag, BIM -2, testade negativt med clearblues och rfsus testa tidigt för 3 dagar sen.
Så glad, det här trodde jag inte! Dock har jag i två dagar haft en väldig värk i korsrygg och mage, varit extremt trött och illamående.
Hej!
Jag har fått spök på dom supersvagt som inte gått att få på bild MEN då har de vart helt blankt dagen efter, de ska ju vara några av de mest tillförlitliga så får du återkommande streck tror jag absolut de kan vara något! Håller tummarna :)
Jag ser!
Nånting ser man ju absolut, hoppas det blir starkare! Nu önskar jag att jag också hade såna tidiga tester ????
Testlagrets test med dagens morgonrurin, knappt synligt streck.
Kvällens test med clearblue!
Fick första riktiga positiva idag, BIM -2, testade negativt med clearblues och rfsus testa tidigt för 3 dagar sen.
Så glad, det här trodde jag inte! Dock har jag i två dagar haft en väldig värk i korsrygg och mage, varit extremt trött och illamående.
stort grattis :D <3