BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Alla på familjeliv har alltid sagt till mig att dålig mage inte är ett gravsymptom, men jag vill flika in här och säga att det visst är det. För mig har gravidillamåendet resulterat i dålig mage istället för kräkningar, något min BM berättat händer men inte är supervanligt. Mina första gravidsymptom har varit dålig mage och det har hållit i sig tillsammans med gravidillamåendet, så kanske är det vad du också har. Jag håller tummarna för att det ligger en liten räka där inne och gror!
Hoppar in här. :)
Har BIM 29/12. Har köpt en CB ultratidigt och tänkte våga mig på att testa på julafton, mest som en kul grej. :D
Usch deppigt. Testade en vecka innan BIM och var negativt. Känner nu att jag är säker på att det inte tagit sig denna månad. Känner på livmodertappen och den känns som om jag ska få mens inom några dagar? suck! Hur håller ni andra modet uppe?
Usch deppigt. Testade en vecka innan BIM och var negativt. Känner nu att jag är säker på att det inte tagit sig denna månad. Känner på livmodertappen och den känns som om jag ska få mens inom några dagar? suck! Hur håller ni andra modet uppe?
Vill tipsa om nedan sida, där de visar statistik för symptom gravid/inför mens.
www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/
Väntan på BIM är som dagarna innan julafton som liten..
Jag vill bara peppa alla att de kan vara så olika från gång till gång eller person till person!
Jag själv har tre graviditeter bakom mig (varav 1 MF) men alla tre gånger har varit så olika från när symptom kommit och hur mkt! Jag själv väntar otåligt på plusset för min fjärde graviditet och överanalyserar allt trots att ingen av mina tidigare äl-bim varit den andra lik..
Jag har inte bim förens om 7 dagar men vet redan nu att jag är gravid.
Jag har samma symtom varje gång. Dock tar jag inte ut någon glädje i förskott för jag har aldrig fått behålla någon graviditet.
Antingen mister jag den några dagar efter bim eller några få veckor efter.
Förstår inte vad det är för fel, har fina ägg som släpper och fin slemhinna och tempen ligger högt och jag äter vitaminerna jag bör äta och bra kost och lagom motion. Hur kan alla mina graviditeter (8 stycken) gå förlorade. Dom hittar inget fel på mig förutom min pcos.
Någon som har tankar eller idéer?
Är ju ingen idé o göra ivf heller eftersom jag aldrig får behålla.
Hoppas såklart innerligt på denna gång..
Jag har inte bim förens om 7 dagar men vet redan nu att jag är gravid.
Jag har samma symtom varje gång. Dock tar jag inte ut någon glädje i förskott för jag har aldrig fått behålla någon graviditet.
Antingen mister jag den några dagar efter bim eller några få veckor efter.
Förstår inte vad det är för fel, har fina ägg som släpper och fin slemhinna och tempen ligger högt och jag äter vitaminerna jag bör äta och bra kost och lagom motion. Hur kan alla mina graviditeter (8 stycken) gå förlorade. Dom hittar inget fel på mig förutom min pcos.
Någon som har tankar eller idéer?
Är ju ingen idé o göra ivf heller eftersom jag aldrig får behålla.
Hoppas såklart innerligt på denna gång..
Hur känner man skillnad på livmodertappen?
Vaknade med ont i ena bröstet lite gran idag, ska ta ett testa tidigt julaftonsmorgon och hoppas på att överaska sambon, har lite genomskinliga kletiga flytningar inte äggvita utan som klister
Hej alla kämpar! BIM igår men ingen mens. Men Nu har min temp droppat och haft typiska kommande mens-besvär i två dagar. Tog early idag som inte visade någonting så mensen är nog bara sen denna månad. Jag har läst att lutealfasen ska vara konstant hos de flesta kvinnor men min verkar vara olika antal dagar varje gång :/ någon som har samma?
Jag har iallafall gett upp denna månad men som fina Värmlandsjänta sa så ger jag inte upp utan tar nya tag i januari. Snart är det ju liggdags igen hehe. Lycka till alla!