• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Dalarna91
    Sofian81 skrev 2021-12-24 22:13:34 följande:

Testa tidigt också? Trodde mest det var testa ofta som gav spökstreck =(

Jag har fått 3 st på testa tidigt. Men hoppas de inte är så för dig
  • Sofian81

Tog ett test som heter "Instalert" som visade ett svagt svagt streck nu på morgonen. Svårt att få med på bild, men syns utan problem i verkligheten. Behöver inte vinkla det eller hålla upp mot ljuset. Nån som har erfarenhet av om det brukar ge spökstreck? Är på äl+12 idag och hade ev en nidblödning i torsdags.

Har ett clearblue digitalt, men vill inte slösa det i onödan..

• Nathaliextnf
    Sofian81 skrev 2021-12-25 11:10:19 följande:

Tog ett test som heter "Instalert" som visade ett svagt svagt streck nu på morgonen. Svårt att få med på bild, men syns utan problem i verkligheten. Behöver inte vinkla det eller hålla upp mot ljuset. Nån som har erfarenhet av om det brukar ge spökstreck? Är på äl+12 idag och hade ev en nidblödning i torsdags.

Har ett clearblue digitalt, men vill inte slösa det i onödan..

Vilken känslighet har det testet? Jag hade väntar typ 2 dagar och tagit det digitala då :)
  • Sofian81
    Nathaliextnf skrev 2021-12-25 11:51:54 följande:

Vilken känslighet har det testet? Jag hade väntar typ 2 dagar och tagit det digitala då :)

Jag vet faktiskt inte, fanns ingen information med i förpackningen. Fick ett starkare streck på rfsu testa tidigt (lite högre upp i tråden), men törs inte ta det på allvar då de tydligen kan ge spökstreck :(

Men det är väl bara att ha tålamod och vänta ett par dagar :)
  • Sofian81

Jag vet att resultatet inte är giltigt efter utgången tid, men så här såg testet ut efter nån timme. I den sammanlagda bedömning tycker jag ändå att det är ett bra tecken :)

• Pepsin
    Sofian81 skrev 2021-12-25 13:37:51 följande:

Jag vet att resultatet inte är giltigt efter utgången tid, men så här såg testet ut efter nån timme. I den sammanlagda bedömning tycker jag ändå att det är ett bra tecken :)

Åh spännande! Uppdatera gärna sen :)
  • Sofian81
    Pepsin skrev 2021-12-25 18:27:53 följande:

Åh spännande! Uppdatera gärna sen :)

Ska ta ett testa tidigt från CB imorgon bitti, sjukt nervös... imorgon är bim, så det känns som att det lika gärna kan bli mens som ett plus :/
  • Sanlin90

Fick världens svagaste streck på ett rfsu men tror inte det är nått tots att jag mår illa och har ont i ena bröstet

• LJM91

Min ägglossning skedde senare än beräknat så BIM hamnar i januari istället, önskar er alla lycka till <3

• Sofian81

Vaknade tidigt imorse av extrem mensvärk och alla symptom var som bortblåsta, när jag gick upp nån timme senare kom mensen. Testade ändå och fick världens svagaste streck, tidigt missfall förmodligen. Tråkigt, men bara att samla ihop sig och försöka nästa månad igen. Lycka till ni som är kvar!

Svar på tråden BIM December 2021