BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Vaknade tidigt imorse av extrem mensvärk och alla symptom var som bortblåsta, när jag gick upp nån timme senare kom mensen. Testade ändå och fick världens svagaste streck, tidigt missfall förmodligen. Tråkigt, men bara att samla ihop sig och försöka nästa månad igen. Lycka till ni som är kvar!
Jag jar ont i brösten sedan igår och är så trött att det känns som jag ska avlida, jag har så svårt att vakna på morgonen sedan julafton och sover med dottern på dagen men är ändå lika trött men min temp fortsätter gå som en jojjo.
Fick ett svagg svagt svagt sgreck på rfsu igår jag inte vågar lita alls på, tog ett testlagrets efter och idag jag nog bara ser en önskeskugga på
Vad tråkigt att höra, beklagar :( jag fick också svaga streck förr-förra cykeln och sen mens, ringde en barnmorska som sa att det förmodligen var ett tidigt misfall. Håller tummarna för att du plussar snabbt igen! <3
Tack så mycket! blev lite sänkt av det, hade verkligen börjat hoppas. Hoppas på bättre lycka för oss båda i januari!
Det är sååå spännande nu. Jag hade ägglossning ca 14 dec, blodblandade rikliga flygningar 21-25 december och nu plussar jag väldigt svagt på stickan.
Har gjort tre stycken test idag och alla har ett svagt streck på sig. Hoppas, hoppas, hoppas att det ökar nu. Jag hade ett MA i vecka 11 som sattes igång den 4 december. Så stämmer detta streck så tog det sig ju direkt :)
Vaknade tidigt imorse av extrem mensvärk och alla symptom var som bortblåsta, när jag gick upp nån timme senare kom mensen. Testade ändå och fick världens svagaste streck, tidigt missfall förmodligen. Tråkigt, men bara att samla ihop sig och försöka nästa månad igen. Lycka till ni som är kvar!
Mensen kom som förväntat efter negativa test.
Men en tröst är att vi har fått besked om att vi är uppsatta på en väntelista för utredning vilket känns skönt. Jag har endometrios och en äggstock som inte funkar som den ska så vi får hjälp snabbare helt enkelt, vilket är skönt då jag har väldigt mycket värk vid mensen som blir värre och värre för varje månad.
Jag fick supersvagt på rfsu i lördags och imorse samt supersvagt på cb early i em.. hoppas!!!!
Såg ut såhär efter 6 minuter, vad tror ni?