• Bebbo2019

BIM December 2021

Bez skrev 2021-12-12 11:34:25 följande:

Va på toa nu och de va mer blod väldigt ljust rosa trodde när de kom i fredags att de va en nidblödning men nu blir jag osäker när de kommer igen? Mensen är ju inte beräknad förrän torsdag och den brukar vara punktlig så känns märkligt att de redan skulle vara de som dyker upp??

Kan ni nått om nidblödningar? Han de hålla på längre om det är det?

Hej, jag fick nidblödning med min dotter.. då kom de ljust rosa på fredagen och sen på måndagen igen. Va bara ljusrosa på pappret. Sen inget mer.. så kom med 3 dagars mellanrum.
  • Bebbo2019
    Bebbo2019 skrev 2021-12-12 16:32:22 följande:

Hej, jag fick nidblödning med min dotter.. då kom de ljust rosa på fredagen och sen på måndagen igen. Va bara ljusrosa på pappret. Sen inget mer.. så kom med 3 dagars mellanrum.

Juste, kan tillägga att de var på äl+6 och sen då äl+9.. plussade inte förens ä+11
  • Bebbo2019

Vill tipsa om nedan sida, där de visar statistik för symptom gravid/inför mens.

www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/

Väntan på BIM är som dagarna innan julafton som liten..

Jag vill bara peppa alla att de kan vara så olika från gång till gång eller person till person!

Jag själv har tre graviditeter bakom mig (varav 1 MF) men alla tre gånger har varit så olika från när symptom kommit och hur mkt! Jag själv väntar otåligt på plusset för min fjärde graviditet och överanalyserar allt trots att ingen av mina tidigare äl-bim varit den andra lik..

Svar på tråden BIM December 2021