• Sanlin90

BIM December 2021

Hej ny här hos er :) nc benräftade äl för 3 dagar sedan så bim borde vara 12te för mig med, dagdrömmer lite här om att jag plussar men håller det hemligt och på julaftonsmorgonen frågar sambon om dottern har en fin tröja som det står "storasyster" på haha

• Sanlin90
    nomina skrev 2021-12-01 14:59:12 följande:

Tror du att du kan hålla dig såå länge?

Min man jobbar borta på veckorna och jag tog ett test i måndags (och igår, idag och troligen imorgon) men jag håller på att spricka för att få berätta!

Han ska få ett paket m positivt test + tshirt som det står "this tee belongs to dad & greatest dad in the universe" men han kommer hem KANSKE imorgon eller som senast på fredag...tiden kryper fram!

Men idén är rolig! :))

Troligen inte haha!

Han får isf present tidigare ????

Jag har molvärk idag men det är alldeles för tidigt att känna något
  • Sanlin90
    nomina skrev 2021-12-01 15:18:07 följande:

Jag hade molvärk hela tiden efter äl som aldrig riktigt gick över. Vi sov dock i en liten oskön säng och kort därpå reste vi och blev sittandes i många timmar så kanske mer kom från där. Men jag plussade ju!

Förra veckan drömde jag att jag plussade och grav.testet visade tvillingar, hoppas på en sanndröm!

Med en liten tjej hemma kan jag tänka mig att det finns lite julkul och snöbus att underhålla sig med i väntan på bim.

Jag va på jobbintervju idag och känner att ett smått illamående börjar infinna sig, men det gick bra ändå! :p

Hon är 13 månader, har milt sagt fullt upp hehe.

Vi har lite snö så åkte pulka för första gången härom dagen !
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-01 15:44:20 följande:

Jag VET att det är tidigt nu? MEN, jag har bim 12-12. När ska man börja testa? Jag har två cleablue vanliga hemma + ett digitalt.

Jag är sååå ivrig. 8:e försöket.

Denna månaden har vi kört bisolvonmetoden + vitaminer. Och kört all in med sexandet.

När tycker ni jag ska börja testa? Hehehehe

Def undrar det med!
  • Sanlin90

Jag äe på äl +4-5 och fick idag en dipp i tempen, vet inte vad det beror på :(

• Sanlin90

Jag vet inte vilken äl som stämmer... jag hade glömt logga anorlunda aömn två dagar...
  • Sanlin90
    LJM91 skrev 2021-12-02 19:17:32 följande:

Det är nog väldigt svårt att avgöra, beroende på hur mycket din annorlunda sömn har påverkat temperaturen.. men måste säga att jag blev glad över att se någon annan som också har lång menscykel, min förra var 50 dagar och det är inget ovanligt för mig. Är så avundsjuk på alla som har en standard-cykel på typ 28 dagar, rena drömmen för mig :P har du alltid lång cykel eller varierar den?

Innan barn hade jag ca 35 dagar nu har jag bara haft mens 2 ggr sen hon kom och jag slutade med piller i april, första 23dje juli och andra 23 oktober, jag har beställt hem jätte nattljus olja jag ska prova nu.
  • Sanlin90

Jaha.... jag har fått svamp, jag har bara haft svamp av pencillin eller när jag va gravid dock från mitten och framåt... jag äter inte pencillin.

Även lite känningar i brösten.

Äl+8

• Sanlin90

Jag har nog blandar ihop det, idag är jag på äl+7 iaf det kan inte va annat, tog ett test imorse, tycker mig se en svaaaag skugga, går inte alls få med på bild men det är nog bara önsketänkande

• Sanlin90

Jag fick precis ett rejält hugg i livmodern, bara som det stack till plötsligt så jag nästan tappade andan sen lite molande efter.

Har gråtit konstant i två dagar.

Svar på tråden BIM December 2021