• Sanlin90

BIM December 2021

klasson1999 skrev 2021-12-10 23:01:45 följande:

Jag har också bim på söndag. Min temp är fortfarande uppe på 37,1? sjukt ont i brösten och mina bröstvårtor är extremt känsliga

Hoppas det är något där! <3

Min temp gick upp idag IGEN... sicksack går den..
  • Sanlin90

Bim idag, ingen mens i sikte, ömma bröstvårtor och så gråtig, har bölat två gånger till "fina" saker nu på morgonen, tempen ligger precis över baslinjen på nc så antar mensen kommer när som ändå

• Sanlin90
    Ofelia1993 skrev 2021-12-12 09:22:58 följande:

Hoppar över till denna tråden istället för tråden för svaga streck.

Har tagit fem test sedan igår från testlagret som visat stegring, strecken är starkare idag än igår men är fortfarande svagt ljusrosa streck.

Så tog detta digitala tidiga från clearblue.

Tog detta imorse och min dag för beräknad mens är på torsdag.

Behöver man fortsätta testa eller är ett plus ett plus?

Ett plus är ett plis, jag plussade på sånt digitalt med dottern och det gick hela vägen :) grattis!!
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 10:57:59 följande:

Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.

Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.

Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.

Det var det för mig.

Ingen mens här heller och negativa test, min känns dock inte pågång :( min temp går som en jojjjo
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 12:37:27 följande:

Åh, du måste uppdatera!

Jag fick ett ovanligt starkt äl test konstigt nog vet inte varför jag provade det
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 20:06:40 följande:

Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.

Det är ju bara morgontempen man kan basera något på, basaltemperaturen
  • Sanlin90
    Fagelfri skrev 2021-12-15 09:36:40 följande:

Alltså suck. Väntan mellan ÄL och BIM är ju evighetslång haha. Så seeegt. Försöker liksom vara i nuet och njuta av de fördelar som finns med att inte va gravid men efter varje inlagd temp på morgonen stirrar man på sin kurva. Någon mer som kör Natural Cycles?

Jag använder det, första cykeln nu, skulle ha mens i söndags men ingen än
  • Sanlin90
    Fagelfri skrev 2021-12-15 12:45:17 följande:

Oj vad spännande! Har du testat dig än?

Ja det va blankt pratade med nc idag och dom trodde jag borde utesluta någon dag så ist för äl+15 blev det nu äl+10
  • Sanlin90

Första är innan jag utesluter en temp hade då varit på äl+15 eller nått den andra när jag uteslöt en visar tempökning nu på äl +10 isf, symptomen stämmer bättre med då jag hade sjukt humör och bröstspänningar i samband med när äl isf varit.
Svar på tråden BIM December 2021