BIM December 2021
Jag har också bim på söndag. Min temp är fortfarande uppe på 37,1? sjukt ont i brösten och mina bröstvårtor är extremt känsliga
Min temp gick upp idag IGEN... sicksack går den..
Jag har också bim på söndag. Min temp är fortfarande uppe på 37,1? sjukt ont i brösten och mina bröstvårtor är extremt känsliga
Jag har med bim imorgon, tempen gick upp igen och negativa test
Bim idag, ingen mens i sikte, ömma bröstvårtor och så gråtig, har bölat två gånger till "fina" saker nu på morgonen, tempen ligger precis över baslinjen på nc så antar mensen kommer när som ändå
Hoppar över till denna tråden istället för tråden för svaga streck.
Har tagit fem test sedan igår från testlagret som visat stegring, strecken är starkare idag än igår men är fortfarande svagt ljusrosa streck.
Så tog detta digitala tidiga från clearblue.
Tog detta imorse och min dag för beräknad mens är på torsdag.
Behöver man fortsätta testa eller är ett plus ett plus?
Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.
Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.
Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.
Det var det för mig.
Åh, du måste uppdatera!
Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.
Alltså suck. Väntan mellan ÄL och BIM är ju evighetslång haha. Så seeegt. Försöker liksom vara i nuet och njuta av de fördelar som finns med att inte va gravid men efter varje inlagd temp på morgonen stirrar man på sin kurva. Någon mer som kör Natural Cycles?
Oj vad spännande! Har du testat dig än?