BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Ok enligt appen äl idag
Enligt testet ingen äl idag
Enligt mina känningar har jsg haft äl i typ 3 dagar
Förvirrande alltihop
Clearblue rosa
jag håller tummarna!! Åååååh jag vet, så svårt att hålla sig från att testa! Har sagt att jag inte ska testa före bim men det kommer bli väldigt svårt att hålla hehe...
Jag tycker också jag har känningar! Dock nog för tidigt för mig att känna nåt, hade antagligen äl i tisdag och tänker på det hela tiden så säkert inbillning hahah. Dagarna mellan äl och bim är ju dom längsta i världen
Kanske är det då! Kan ju hoppas :)
Ja det har jag och förjävlig sådan ofta! Men brukar inte vara sådär tidigt innan och inte på det sättet som den är nu tycker jag. Brukar komma kanske 1-3 dagar innan. Inte 7-8 dagar innan. Har ju haft mensvärk i ländryggen till och från sedan tisdag kväll. Och blir mer och mer i magen nu också. Idag har det varit riktigt jobbigt.
Hur mår du? :)
Ok enligt appen äl idag
Enligt testet ingen äl idag
Enligt mina känningar har jsg haft äl i typ 3 dagar
Förvirrande alltihop
Clearblue rosa
Hej! Hoppar gärna med i den här gruppen!
Väntar till bekräftas äl innan jag skriver in mig i listan, men bör vara kring 20 augusti ungefär!
Fick mens igår så ska börja testa efter äl om en vecka, då jag brukar ha äl mellan cd 17-21!
Jobbigt med sån mensvärk. Jag hade knappt ingen innan jag fick barn, sen har den blivit värre för varje graviditet :/ men har förstått att det kan bli precis tvärt om också att den blir bättre efter man fått barn :)
Inte alls omöjligt att det är växtvärk om den känns annorlunda och tidig. Håller tummarna!
Det är bra med mig men trött, svullen å yrsel men det är tyvärr vanlig pms för mig sen mitt ma :/ innan va det tecken på graviditet. Nu kommer det några dagar efter äl och hänger kvar tills mensen är över.
Ja mensvärk kan vara så jobbigt. Jag spyr nästan Ibland och ligger i sängen och ingenting hjälper. Den värk jag hade igår var inte riktigt så jobbigt. Men det var jobbigt att stå och gå osv. Vågar ju inte ta smärtstillande heller om det skulle vara tecken på graviditet.
Det är så jobbigt att pms och gravid-symtom är likadana. Är svårt då att veta vad som är vad. Så tråkigt att du fått mer pms. Kan hoppas på att det går åt andra hållet nu när du blir gravid nästa gång :)
Hade du mycket flygningar vid din graviditet? Och hur såg de ut? Jag har jättemycket!
Åhh vad jag analyserar! Måste sluta, men svårt!
Har nästan aldrig flytningar förutom vid ägglossning, kanske nått litet innan mens och när jag är gravid. Men minns inte alls hur de såg ut eller kändes när jag va gravid. Det va inte överdrivet mycket men det är ju så olika för person till person och graviditet till graviditet.
Det är nästan omöjligt att sluta analysera!
Har känt mig tung i huvudet sedan i tisdags eller om det var onsdags, hade ÄL i söndags enligt NC. Har aldrig upplevt en sådan känsla i huvudet förut. Det varken dunkar eller gör ont, utan det ter sig mer som yrsel, fastän det inte snurrar. Dricker bra med vätska om dagarna så kan inte vara det...
Är det någon som har erfarenhet av detta som ett symtom på graviditet?
Har känt mig tung i huvudet sedan i tisdags eller om det var onsdags, hade ÄL i söndags enligt NC. Har aldrig upplevt en sådan känsla i huvudet förut. Det varken dunkar eller gör ont, utan det ter sig mer som yrsel, fastän det inte snurrar. Dricker bra med vätska om dagarna så kan inte vara det...
Är det någon som har erfarenhet av detta som ett symtom på graviditet?