BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Lite ont i magen igår, men inte mycket. Lite illamående. Idag möjligen lite känning i magen men inte mycket.
Kunde inte hålla mig ifrån i att testa i morse och det var negativt. Men är bara äl+8-10 så ännu tidigt. Men känns typ kört nu bara för att allt jag känt är borta. :(
Vilket märke var det på testet du använde?
Kunde inte heller hålla mig från att testa i morse och såklart var det negativt, lugnar mig dock med att det testet jag använde (RFSU vanliga) har en känslighet för hCG på 25 mlU/ml, så eventuella hCG nivåer i kroppen är för låga för att upptäckas av den typen av test ändå!
Funderar på om man ska köpa hem test som är känsligare.. åååh vad otålig man är
Fick smile igår och låg
Fortfarande smile idag. Klokt att ligga igen? El är kvaliteten på spermierna sämre nu?
Nät är det aktuella äl dagen? Onsdag?
Jag är öm och har lite molande värk idag. Antagligen 6 dagar sen äl så det skuuuulle kunna vara ägget som fäster. Men kan man verkligen känna det eller inbillar jag mig?? Nån som vet? Oavsett så irriterande att symptomen på graviditet och mens ofta är exakt samma....
Fick smile igår och låg
Fortfarande smile idag. Klokt att ligga igen? El är kvaliteten på spermierna sämre nu?
Nät är det aktuella äl dagen? Onsdag?
Ägglossning på dag 15. Hade sex på dag 14, sen kväll och dag 12 sen kväll. Hoppas på tut nu ????????
När försöker ni helst få till sex?
Ägglossning på dag 15. Hade sex på dag 14, sen kväll och dag 12 sen kväll. Hoppas på tut nu ????????
Tack för svar! Hur många gånger? Varje dag ink ägglossning?