• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • MBTM
    Lillajag1990 skrev 2021-07-25 08:59:19 följande:

Så svårt att inte känna efter heller. Men vissa saker kan en ju inte hitta på. Så som mensvärken jag hade igår under nästan hela dagen som var hemsk!

Kom och gick din ?växtvärk? när du var gravid? För nu är den bort när jag vaknade men är svullen.

Jag testade igår. Såklart negativt! Visste det. För tidigt även om jag har ?testa tidigt?. Nu ska sambon säga till mig så jag inte testar förrän på onsdag! Får se om vi kan hålla oss du och jag! ;)

Ja den kom och gick jättemycket! Från superont en dag till borta en annan.

Haha smart, borde göra samma. Typ låta min man gömma testen haha. Heja oss :?)
  • Sheltie
    Värphönan skrev 2021-07-25 17:03:33 följande:
    Kan ju va vätskebrist ändå om saltbalansen i kroppen rubbas. Själv måste jag ta en resorb om dagen när det är såhär varmt för att slippa huvudvärk. Spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker.

Men med det sagt så när jag blev gravid första, andra och tredje gången va yrsel symptom. Men efter 3:e graviditeten så har jag fått pms vilket skapar yrsel innan och under varje mens :/ så det är svårt att säga om en sak är symptom för det ena eller andra när det kan va båda.
    Jo, så kan det ju ändå va! Upplever bara att det ter sig annorlunda jämfört med hur vätskebrist hos mig har visat sig tidigare, behövde definitivt ta resorb dagligen för två veckor sedan när det var 30+ där jag bor, men ska prova att ta resorb och se om det gör något Skrattande 

åååh, måste vara jobbigt att din pms numera orsakar yrsel!!
  • Anonym (Tredje)

Nu fick jsg smile på äl testet

Stämde exakt med appen

Så för min del behövs nog inte tester i fortsättningen

• Lillajag1990
    MBTM skrev 2021-07-25 17:44:04 följande:

Ja den kom och gick jättemycket! Från superont en dag till borta en annan.

Haha smart, borde göra samma. Typ låta min man gömma testen haha. Heja oss :?)

Ja men då kanske det är det. Haft ont i ländryggen som mensvärk sedan i tisdags och igår magen och ländryggen. Samt illamående då och då. Idag typ inga symtom alls. Bara svullen om magen och lite hugg/mol/stick på ena sidan magen under typ en minut. Men då hoppas jag!!!

Ja men något får de hjälpa oss med när det är våra kroppar som blir gravid och vi känner efter hela tiden ;) ska bli kul att följa alla och se vad som händer! :)
  • Fridahello

BIM lista

1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)

1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)

2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet)

2/8 Sheltie, 25 år (1:a försöket, första barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fridahello 25 år (3e försöket, första barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)

9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)

13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)

13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)

13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)

14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)

15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)

19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)

20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)

• Anonym (estelle30)

Noll symtom här, BIM om 8 dagar... redan inställd på att det inte blir nåt den här månaden haha. 

Sist jag var gravid hade jag så mycket symtom från 1 vecka efter ÄL. 

• Längtar efter Dig
    Lillajag1990 skrev 2021-07-24 21:41:11 följande:
    Håller med. Dagarna går så långsamt. Hoppas verkligen det tar sig för dig denna gång. Håller tummar och tår!! :)
    Tack! Hoppas detsamma för dig! 
  • mamma8212

En vecka efter positivt äl test.. känner inget, har samma känningar som vid mens, men får heller aldrig känningar vid graviditet. Så ja, vi får se. Orkar inte hoppas.. tredje försöket nu.

• Anonym (Tredje)

Fick smile igår och låg

Fortfarande smile idag. Klokt att ligga igen? El är kvaliteten på spermierna sämre nu?

Nät är det aktuella äl dagen? Onsdag?

• Lillajag1990

Lite ont i magen igår, men inte mycket. Lite illamående. Idag möjligen lite känning i magen men inte mycket.

Kunde inte hålla mig ifrån i att testa i morse och det var negativt. Men är bara äl+8-10 så ännu tidigt. Men känns typ kört nu bara för att allt jag känt är borta. :(

Svar på tråden BIM Augusti