BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
Jag hänger på! Är lite osäker på BIM då jag precis har tagit ut min spiral, men kring den 13/8.
Detta är vårt första försök med första barnet och jag längtar så efter att få se ett plus!
Både sambon och jag har semester så det blir till att ligga mycket runt ÄL, har även köpt ägglossningstest.
Lycka till allihop!
BIM lista
1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet)
2/8 Sheltie, 25 år (1:a försöket, första barnet)
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)
14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
Roligt att vi blivit många som följs åt, håller tummarna för alla!! :)
Är det någon som skulle vilja kolla på mitt äl-test från tidigare idag, skulle ni säga att det är positivt?
Tyvärr har vi inte så stora chanser att försöka nu, sonen är sjuk och kan inte sova själv nånting alls, så omöjligt att få till det.. men håller tummarna ändå för imorgon eller på fredag..
Är det någon som skulle vilja kolla på mitt äl-test från tidigare idag, skulle ni säga att det är positivt?
Tyvärr har vi inte så stora chanser att försöka nu, sonen är sjuk och kan inte sova själv nånting alls, så omöjligt att få till det.. men håller tummarna ändå för imorgon eller på fredag..
Skulle säga att det ser nästan positivt ut. Så om du tar ett nytt nu på kvällen så kanske det är positivt?
Hej!
Lägger till mig i bim listan. Andra barnet,har en åttaåring från tidigare relation. Hade troligtvis äl den 17/7. Vi har inte legat i så mycket, men hade sex dagen innan och samma dag. Känner däremot jättestarkt att det nog tagit sig. Exakt samma känsla som med sonen. Men det kan såklart vara inbillning.. hehe.
BIM lista
1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet)
2/8 Sheltie, 25 år (1:a försöket, första barnet)
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)
14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
Tog ett nytt! Ser ut såhär. Har troligen haft stegringen under dagen idag då antar jag. Har tagit test några gånger förr och har då haft väldigt kort tid som stegringen syns helt. Visst borde det inte vara för sent om man får till det nångång imorgon förhoppningsvis då?
Tog du test igår kväll också? Kan absolut va så med snabb stegring. Det är väl lite olika mellan test men med de jag brukar ta så släpper ägget 12-48h efter positivt test :) Isåfall skulle jag säga att det blir kanon imorgon!
Skulle säga att det beror på hur starka du brukar få? För mig skulle det där vara positivt, aldrig fått starkare än kontrollinjen. Ibland går ju stegringen jättefort ????
Har bim 29 juli, så nästan augusti! Roligt med en tråd att följas åt i!
Är på bim-7 idag! Testade igår med cb early (vet dom e kända för spök) men efter 3 min såg jag streck!? Då ska man läsa av test, tror ni de kan vara spök ändå? Bifogar bilder!! Var svaaaaagt svagt blått så inte grått eller så!