Inlägg från: Attansbananattack |Visa alla inlägg
  • Attansbananattack

BIM Augusti

Har bim 29 juli, så nästan augusti! Roligt med en tråd att följas åt i!

Är på bim-7 idag! Testade igår med cb early (vet dom e kända för spök) men efter 3 min såg jag streck!? Då ska man läsa av test, tror ni de kan vara spök ändå? Bifogar bilder!! Var svaaaaagt svagt blått så inte grått eller så!

• Attansbananattack
    Anonym (Louise) skrev 2021-07-22 14:37:30 följande:

Hej, personligen har jag råkat ut för spök flera gånger just på den typen av test, även efter precis 3 minuter. Så det kan vara spök. Men det kan ju också vara ett positivt test! Det är ju en hel vecka fram till bim så det är väldigt tidigt. Håller tummarna!

Jag också... för två månader sedan fick jag fem spök, olika tester med så litar inte ett dugg på dessa! Men tänkte eftersom jag läste av de när man ska och då skulle iaf jag tolka de pos men e så skeptisk! Tack snälla, till dig med!!
  • Attansbananattack

Här är mina, någon som ser något?

Översta bilden, rfsu, översta testet negativt, undre bim-6 bilderna under är mina cb early avlästa efter 3 min. Översta är också bim-6 och undre bim-8

• Attansbananattack
    Attansbananattack skrev 2021-07-24 11:51:21 följande:

Här är mina, någon som ser något?

Översta bilden, rfsu, översta testet negativt, undre bim-6 bilderna under är mina cb early avlästa efter 3 min. Översta är också bim-6 och undre bim-8

Nu hamnade dom helt i oordning.. understa är cb bim-6!
  • Attansbananattack
    Anonym (Louise) skrev 2021-07-24 15:46:38 följande:

Ser inte något på rfsu, tycker jag ser något på cb men svårt att avgöra om det är spök, vilket är så vanligt på de testen.. har du tänkt testa imorogn igen?

Det är planen!

Testade cb plus nu o tycker mig inte se ett skvatt. 5 dagar kvar till bim dock så vi får se!!
  • Attansbananattack
    Hoppas2022 skrev 2021-08-18 13:45:36 följande:

Jag tror det är något på G där :) kan nog inte bli spökstreck på flera olika test samtidigt. Håller tummarna för att det blir starkare om någon dag!

Tack, jag ser mer irl och blev chockad haha.. får se om de ökar :)
  • Attansbananattack
    Anonym (Lolo22) skrev 2021-08-18 22:13:34 följande:

Stort grattis! :) När hade du bim?

Den 23e, så plussade fem dagar innan :) tack snälla! :D
Svar på tråden BIM Augusti