BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
BIM lista
Hänger på, tredje försöket för oss. BIM 6/8
BIM lista
Jag fick positivt på dag 15 förra gången, men har en lite oregelbunden cykel på mellan 28-32 dagar. Så tänker att jag börjar på typ dag 11.
BIM lista
5/8 Anonym4042, 33år(2:a försöket, andra barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
Hej. Fick Ma i vecka 14 började blöda i tisdags och i onsdags på vul var det helt tomt i livmoder och nu verkar det ha slutat blöda idag. Kommer försöka igen direkt. Troligtvis har jag Bim den 1/8 men svårt att veta hur det blir efter Ma.
BIM lista
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1Ma, tredje barnet)
Hänger på!:)
Försöker dock tracka cykeln.. hade ett ma i juni o slutade blöda för en vecka sedan. Tog äl test igår o idag för o få ett hum om vart jag ligger. Va tror vi? Är de på gång?:)
Hänger på!:)
Försöker dock tracka cykeln.. hade ett ma i juni o slutade blöda för en vecka sedan. Tog äl test igår o idag för o få ett hum om vart jag ligger. Va tror vi? Är de på gång?:)
Beklagar ditt ma! Jag är ingen expert på äl-test men när jag hade den styrkan på strecket sist så blev det positivt äl-test två dagar senare :)
Hänger också med! Har semester just nu, och BIM i början på augusti när jag är tillbaka på jobb, hoppas innerligt på ett plus då! :)
BIM lista
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
Jag hoppar in här eftersom mensen kom igår.. Så ledsen, men bara att försöka ladda om för nästa försök. Håller tummarna för oss alla!
BIM lista
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
8/8 Viola94 27 år (tredje försöket, första barnet)