BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Jag har bim 1/8 enligt appen. Säger varje gång att jag inte ska testa före bim men så blir det aldrig. Förra cykeln testade jag 3 gånger innan och sen kom mensen med buller och bang på bim.
Ska försöka hålla mig denna månaden men kommer säkert testa dagen innan ändå.
Vet det är tidigt. Men ni som har BIM 1/8 några känningar? :)
Det känns svullet över livmodern och det är mer svullet på eftermiddagen än på morgonen... Klarar inte av att något trycker på min mage, nästan så mjukisbrallorna trycker för hårt. Men kan likaväl va kroppen som fortfarande reagerar på ägglossningen i måndags. Men ja.. man känner ju efter på tok för mycket!
Du själv då? Känner du något? :)
Åh hoppas!! Tycker också det är klurigt med äl-flytningar, tror jag hade något sånt förra månaden, men typ två dagar senare än när jag trodde jag hade äl och enligt stickorna..! Inte lätt att pricka in allt. Seg och lång väntan nu till bim, 5/8 har jag. När har du?
Det känns svullet över livmodern och det är mer svullet på eftermiddagen än på morgonen... Klarar inte av att något trycker på min mage, nästan så mjukisbrallorna trycker för hårt. Men kan likaväl va kroppen som fortfarande reagerar på ägglossningen i måndags. Men ja.. man känner ju efter på tok för mycket!
Du själv då? Känner du något? :)
Ältesten visar fortfarande ingenting (clearblue smile rosa) inget ens något blinkande. Bara rund cirkel. Trots att appen säger jsg har äl imorgon.
Jag däremot har hög lust och molnande värk så låg ändå
Börjar dock fundera på hur tillförlitliga dessa ältest är?
Kan man ligga för mycket? Tycker oftast att man läser att varannan till var tredje dag "räcker" men vi har fått som en nytändning sedan vi tog beslutet att försöka på riktigt. ???? Är det en dålig idé att köra varje dag?
Är det fler som känner igen sig i det? Jag kan föreställa mig min sambo som pappa och det gör mig bara ännu mer attraherad av honom.
Vet det är tidigt. Men ni som har BIM 1/8 några känningar? :)
Kan man ligga för mycket? Tycker oftast att man läser att varannan till var tredje dag "räcker" men vi har fått som en nytändning sedan vi tog beslutet att försöka på riktigt. ???? Är det en dålig idé att köra varje dag?
Är det fler som känner igen sig i det? Jag kan föreställa mig min sambo som pappa och det gör mig bara ännu mer attraherad av honom.
illamående och mat upp i halsen är min vardag så det känner jag hela tiden (en sjukdom) så det vågar jag själv inte gå på som indikation, även om jag skulle hoppas på att det är vad det beror på hehe.
Att vårtgårdarna ändrat sig kan absolut va ett tecken! Å va spännande =)
Så jobbigt att symptom på mens och graviditet är i princip likadant. Jag hade innan mitt ma knappt någon mensvärk eller känningar alls, men efter det har jag börjat få samma symptom som när jag varit gravid. Yrsel, molvärk osv.. helt hopplöst och även om jag vet att det är så går man runt å tänker att denna gången kanske det är som när jag va gravid?
illamående och mat upp i halsen är min vardag så det känner jag hela tiden (en sjukdom) så det vågar jag själv inte gå på som indikation, även om jag skulle hoppas på att det är vad det beror på hehe.
Att vårtgårdarna ändrat sig kan absolut va ett tecken! Å va spännande =)
Så jobbigt att symptom på mens och graviditet är i princip likadant. Jag hade innan mitt ma knappt någon mensvärk eller känningar alls, men efter det har jag börjat få samma symptom som när jag varit gravid. Yrsel, molvärk osv.. helt hopplöst och även om jag vet att det är så går man runt å tänker att denna gången kanske det är som när jag va gravid?