BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
I de senaste inlägget har en gammal lista från 15/7 börjat florera här. Kolla gärna så att ni använder den senast uppdaterade bim-listan när ni skriver in er så slipper alla andra som fyllt i sig falla bort från den :)
BIM lista
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet)
2/8 Sheltie, 25 år (1:a försöket, första barnet)
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
7/8 Fridahello 25 år (3e försöket, första barnet)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
7/8 Saltkråkan 21 23 år (7:e försöket, 1:a barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)
14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
16/8 fjäril97 24år ( 3:e försöket, 1:a barnet )
18/8 Gabriella33 27år ( första försöket efter ma, första barnet)
19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)
20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)
Hur kan dagarna gå så långsamt?? Minns inte att väntan var så här lång när vi försökte med första barnet hahaha. Har så mycket känningar nu. Men gravid eller mens är ju omöjligt att veta men jag hoppas så så mycket!
Någon mer med känningar?
Hur kan dagarna gå så långsamt?? Minns inte att väntan var så här lång när vi försökte med första barnet hahaha. Har så mycket känningar nu. Men gravid eller mens är ju omöjligt att veta men jag hoppas så så mycket!
Någon mer med känningar?
Någon mer med känningar?
Håller med det går fruktansvärt långsamt? har BIM 1/8? har dock inte så mycket känningar, tog ett tidigt test ( 6 dagar efter ÄL ) som visade negativt så har nästan ställt in mig på att det är negativt för att inte bli för besviken men jag hoppas och hoppas att mensen inte dyker upp och att det blir ett plus!
Spännande! Vad har du för känningar eller symtom? :D
Fruktansvärt långsamt, men det är lite dubbelt, för vill inte att semestern ska ta slut för snabbt heller ;)
Tycker att jag känner att jag har lite molvärk, men det är nog bara inbillning då jag är på ÄL+3. Tror inte att jag kommer kunna hålla mig från att testa tidigt, även om det hade varit bäst att hålla ut (för psyket och plånboken skull)
Hur tänker ni med vaccinet? Man ska ju enligt rekommendationerna inte ta innan v. 12. Tycker det är lite läskigt när man är inbokad för vaccinet mellan äl och bim..
Förstår det! Är också verkligen rädd att bli besviken. Men 6 dagar efter äl är ju väldigt tidigt så inte kört ju! ;) håller tummarna!!
Jag har rätt mycket molvärk som jag inte brukar få en hel vecka innan mens (bim 3/8) och känner att det liksom drar lite på ett sätt jag bara känt när jag varit gravid. Dock tänker jag ju på det 24/7 så kan inte lova att det inte är psykiskt haha
Clearblue rosa man får 2 dagar smile
Vi har legat de 2 dagarna så nu får vi se om det funkade om 2 veckor haha
Än så länge så gillar jag det. Man lär sig en hel del om sin egna cykel och jag har inte svårt att somna om efter tempning så det momentet påverkar mig inte :) Använder NC, men vet att det finns gratis appar som fungerar lika bra.