• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • MBTM

Negativt såklart! Blev inte lika ledsen som jag trodde jag skulle bli ändå. Mer arg att jag slösade dom pengarna haha

• QueenS
    MBTM skrev 2021-07-28 17:17:08 följande:

Negativt såklart! Blev inte lika ledsen som jag trodde jag skulle bli ändå. Mer arg att jag slösade dom pengarna haha

Haha, ja det är typ en sushi som kunde ha avnjutits istället ;) Men fattar precis, har makalöst dåligt tålmod!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Lillajag1990 skrev 2021-07-28 13:18:47 följande:

Detta är vårt första ?planerade? försök. Vi har kört avbrutet under ca sex månader och förra månaden så hade vi fullt ut under ägglossning för att min sambo kände sig redo. Så vet inte helt om förra månaden ?räknas?, men på sett och vis gör den ju det. För ett barn var välkommet!

Jag vet att vi kan få hjälp om ett år <3 det är bara det att för mig har längtan byggts upp under flera år (ville ha barn redan som 15åring, men inte träffat rätt man). Och nu när vi väl börjar så får jag en otrolig oro att det inte ska gå.

Men känns så fint att ni stöttar och att jag kan få skriva av mig här och jag vet att allas längtan är lika stor min/vår längtan efter ett barn är <3

Jag vet också att på ett eller annat sett så kommer vi få barn! Men det är bara känslan också att det kan ta flera år som också gör lite ont i hjärtat också.

Förstår! Spelar egentligen ingen roll vilket försök man är på. Längtan gör ju absolut sitt! Jag hade också tidig längtan efter barn och det tog tid innan jag träffade den rätta också! Jag hoppas du får ditt plus snart :)
  • MBTM
    QueenS skrev 2021-07-28 17:30:11 följande:

Haha, ja det är typ en sushi som kunde ha avnjutits istället ;) Men fattar precis, har makalöst dåligt tålmod!

Haha exakt så!!!
  • Lillajag1990
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-28 17:53:23 följande:

Förstår! Spelar egentligen ingen roll vilket försök man är på. Längtan gör ju absolut sitt! Jag hade också tidig längtan efter barn och det tog tid innan jag träffade den rätta också! Jag hoppas du får ditt plus snart :)

Jag ska tänka att snart är det allas våran tur att få ett plus :) känns skönt att skriva av sig och inte vara ensam.
  • Anonym (Försökmednr2)
    Lillajag1990 skrev 2021-07-28 22:35:00 följande:

Jag ska tänka att snart är det allas våran tur att få ett plus :) känns skönt att skriva av sig och inte vara ensam.

Ne, du är absolut inte ensam! Men ibland är det skönt att skriva av sig! Man ska inte drunkna i känslorna som ibland lätt kan ta över.
  • Syren93
    Sheltie skrev 2021-07-29 08:44:36 följande:

Hur är det med alla idag? Vart i processen är ni? :) 

Enligt natural cykles ska min mens komma i morgon, men enligt en annan app (som jag tror har mer rätt) så är inte BIM förrän måndag/tisdag nästa vecka.

Jag har haft en del diffust ont i magen och ländryggen, känner mig förhoppningsfull, men vill samtidigt inte bli besviken.. Planen är att ta ett rest på söndag om mensen hållet sig borta :)
  • Fjäril97

Mensen kom nu på morgonen, så det är väll bara ladda om till nästa ÄL. Så tråkigt!

Hur går det för dig? :D
  • Anonym (Tredje)

Legat på smiledagarna och har bim 8/8
Svar på tråden BIM Augusti