• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • QueenS

Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6

• QueenS
    QueenS skrev 2021-07-30 13:59:37 följande:

Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6

Ser att bilden inte visar lika tydligt när jag lägger upp på familjeliv. Aja, blir en lång väntan till BIM ;)
  • Gabriella33

Verkar tidigt! Men jag tycker mig se ett streck iaf! :)
  • Anonym (Tredje)

Mina har inte sett ut så utan varit helt blanka är detta testa tidigt ?
  • QueenS
    Gabriella33 skrev 2021-07-30 14:05:54 följande:

Verkar tidigt! Men jag tycker mig se ett streck iaf! :)

Så spännande :)
    Anonym (Tredje) skrev 2021-07-30 14:19:32 följande:

Mina har inte sett ut så utan varit helt blanka är detta testa tidigt ?

Nej det är en Rfsu testa ofta :)
  • MBTM

Verkar väldigt tidigt men tycker absolut jag ser ett sträck! Kanske testa imorgon igen men morgonurin och se om det blir starkare? Spännande!
  • QueenS
    MBTM skrev 2021-07-30 14:54:01 följande:

Verkar väldigt tidigt men tycker absolut jag ser ett sträck! Kanske testa imorgon igen men morgonurin och se om det blir starkare? Spännande!

Yes, får bli ett test direkt imorgon:D
  • Gabriella33
    QueenS skrev 2021-07-30 15:00:24 följande:

Uppdatera med bild då! :D glad för din skull !
  • QueenS
    Gabriella33 skrev 2021-07-30 15:21:46 följande:

Uppdatera med bild då! :D glad för din skull !

Absolut, tack <3
  • komhemtillmig
    QueenS skrev 2021-07-30 15:00:24 följande:
    Spännande!! Håller tummarna!
Svar på tråden BIM Augusti