BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?
Ser strecket!
Är
Det
Ett
Testa
Tidigt?
Känner igen känslan? trodde verkligen vi hade prickat rätt men sen fasiken kom mensen. man blir så besviken och less. Varit så irriterad idag och stört mig på precis allt haha. Men antar att det bara är att hålla ut, så småning pm kommer väll plusset men känns som man aldrig kommer få uppleva det. Alltså Hejja alla er där ute som kämpar månad efter månad, beundrar er! håller tummarna att vi alla här får pluss snart!
Hoppas att din magkänsla inte stämmer och att det förhoppningsvis är gravid symtom du känner! Uppdatera hur det går! Håller mina tummar för dig att det blir plus! Kram
Ja det är verkligen jobbigt :( hoppas för dig med till nästa gång! Önskar liksom att tiden mellan mens och ÄL gick fort och sen att tiden mellan ÄL och BIM går ännu fortare.
Aja jag försöker hålla ut tills på onsdag. Men kommer ev att köpa ett testa tidigt imorgon när jag ändå ska på ett annat ärende?
Ja det är verkligen jobbigt :( hoppas för dig med till nästa gång! Önskar liksom att tiden mellan mens och ÄL gick fort och sen att tiden mellan ÄL och BIM går ännu fortare.
Aja jag försöker hålla ut tills på onsdag. Men kommer ev att köpa ett testa tidigt imorgon när jag ändå ska på ett annat ärende?
Är äntligen på BIM -5 ocj tog ett testa tidigt CB idag på morgonen och får ett liten ljusblå streck. Förstår om det blir svårt för er att se det på bilden, men jag tror att jag kan ha plussat få ge det någon dag till innan jag vågar säga det till hundra dock :)
Asså jag mår piss!! Är nu helt 100% på att jag har mens på gång. Mår illa, har halsbränna, molvärk/mensvärk och vill mörda alla i min närhet. Fan alltså. Trodde verkligen vi hade träffat rätt denna gång. BIM på onsdag?.
Här är man inne på tredje (andra riktiga) försöker. Blev grundlurad förra gången, kände spänningar i nedre magen, ömmade och högg. Och mensen kom som på beställning! Och det är likadant denna gång. Det ska ju inte vara lätt inte :)
Mina äl-test ger ju inte vidare starka utslag heller. Ser ju en tydlig stegring men strecken blir aldrig särskilt starka. Ska prova med testen som visar en glad smiley nästa gång så man vet lite bättre exakt när äl är :) Men vi håller väl tummarna ändå att det lyckas ta sig denna gång!
Började googla lite igår. Visste att man inte ska ta Ipren om man är gravid, men tydligen ska man inte ta det även om man försöker bli gravid. Om jag förstod det rätt så kunde det påverka att det blir svårare för embryont att fästa. Någon mer som visste detta? Nu nojjar jag för tog en Ipren igår och min mens är slut idag/imorgon. Hoppas verkligen inte att det kan påverka :/ måste vara just under själva ägglossningen det kan påverka eller?
Började googla lite igår. Visste att man inte ska ta Ipren om man är gravid, men tydligen ska man inte ta det även om man försöker bli gravid. Om jag förstod det rätt så kunde det påverka att det blir svårare för embryont att fästa. Någon mer som visste detta? Nu nojjar jag för tog en Ipren igår och min mens är slut idag/imorgon. Hoppas verkligen inte att det kan påverka :/ måste vara just under själva ägglossningen det kan påverka eller?
Är äntligen på BIM -5 ocj tog ett testa tidigt CB idag på morgonen och får ett liten ljusblå streck. Förstår om det blir svårt för er att se det på bilden, men jag tror att jag kan ha plussat få ge det någon dag till innan jag vågar säga det till hundra dock :)
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall) PLUSSAT
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
7/8 Fridahello 25 år (3e försöket, första barnet)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)
12/8 muffins88 33 år (5:e försöket, andra barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Gracemåne 24 år (1:a försöket, 1:a barnet)
14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
18/8 Gabriella33 27år ( första försöket efter ma, första barnet)
19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)
20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)
21/8 Saltkråkan 21 23 år (7:e försöket, 1:a barnet)
26/8 evelinagra1 22 år (4e försöket, 1:a barnet)
27/8 fjäril97 24år ( 3:e försöket, 1:a barnet )
28/8 estelle30 (3:e försöket, 2a barnet)
30/8 salladen (3:e försöket efter mf, 1a barnet)
31/8 Sheltie (2:a försöket, 1:a barnet)