BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu tror jag närmare bestämt att min äl är på gång, haft lite smått molande värk under dagen som tilltagit under kvällen och (ursäkta informationen) men flytningarna har ändrat karaktär. Så förhoppningsvis blir det äl kring sön-mån hoppas jag :) tar inga tester så försöker bara lyssna på kroppen så får vi se hur det går!
Låter ju lovande! Kan ju absolut vara symtom på graviditet men det kan ju också likväl vara symtom på att mensen är på g. Men jag hoppas på det förstnämnda :) du får uppdatera hur det går!
Nu tror jag närmare bestämt att min äl är på gång, haft lite smått molande värk under dagen som tilltagit under kvällen och (ursäkta informationen) men flytningarna har ändrat karaktär. Så förhoppningsvis blir det äl kring sön-mån hoppas jag :) tar inga tester så försöker bara lyssna på kroppen så får vi se hur det går!
Jag tror snarare det är mens. Men vi kan hoppas ;)
Spännande! Jag ska ta testet nästa månad. Men mer för att se att jag faktiskt har äl och hur mina flytningar är i förhållande till när jag har äl. :) vi kommer annars försöka mysa till det varannan dag efter mens och försöka att inte stressa kring det :)
Jag har en fråga? var gravid i mars som tyvärr slutade i ett ma. Upptäckte att jag var gravid pga molvärk som aldrig släppte. Brukar ha molvärk innan mens i max 2 dagar men detta höll i sig. Visade sig att jag var gravid. Nu till min fråga. Jag fick för ca 10dagar sedan tillbaka min mens. Den varade i 2 dagar. Extremt sparsam med mestadels rosa flytningar som sedan övergick till bruna. Alltså inte alls som min mens brukar. Jag har sedan dess har molvärk och tänkte att det kanske var nidblödning jag fick då jag fick det sist men trodde då det var en mellanblödning. I o med att ja inte vet när jag hade äl men ändå fått de konstaterat av gyn att det har jag haft, så vet jag ej när exakt o kan inte räkna ut mina dagar i cykeln. Har tagit ett gravtest som visade negativt, samt tog äl test i morse som inte antydde på ägglossning på gång. Jag har alltså ingen annan förklaring till min molvärk. Sorry för långdragen historia hehe men någon som har någon aning om vad det kan vara?
Tog ett rfsu testa ofta och ett testa tidigt nu på morgonen. Båda blanka. Måste ha varit ett duktigt spökstreck igår.
Får bli nya test nästa vecka:)
I tisdags fick jag svagt positiv på rfsu testa tidigt idag tog jag ett vanligt rfsu testa ofta men den är helt blank. Tycker det borde vissa något nu även den vanliga testet. Är så otålig så ska köpa digital test och testa tidigt till imorgon :D
Jag har haft mer molvärk efter mitt MA och vet många andra som haft MA som också haft mer ont månaderna efter och blött lite annorlunda. Vet inte vad det beror på men kanske att det fortfarande blöder lite från livmodern och/eller livmoderhalstappen och läker? Hoppas det slutar göra ont eller att det beror på att du är gravid. :)
Misstänkte att jag hade mens-känningar för några dagar sedan och det visade sig vara rätt... min mens kom imorse, en-två dagar tidig än vad jag hade räknat med... så har denna månad haft en 28 dagars cykel, vilket är bra och tyder väl på att kroppen håller på att rättar till sig efter att ha tagit ut spiralen i maj... och om det är fallet så borde jag hinna med en BIM till i augusti...