BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Asså jag mår piss!! Är nu helt 100% på att jag har mens på gång. Mår illa, har halsbränna, molvärk/mensvärk och vill mörda alla i min närhet. Fan alltså. Trodde verkligen vi hade träffat rätt denna gång. BIM på onsdag?.
Här är man inne på tredje (andra riktiga) försöker. Blev grundlurad förra gången, kände spänningar i nedre magen, ömmade och högg. Och mensen kom som på beställning! Och det är likadant denna gång. Det ska ju inte vara lätt inte :)
Mina äl-test ger ju inte vidare starka utslag heller. Ser ju en tydlig stegring men strecken blir aldrig särskilt starka. Ska prova med testen som visar en glad smiley nästa gång så man vet lite bättre exakt när äl är :) Men vi håller väl tummarna ändå att det lyckas ta sig denna gång!
Asså jag mår piss!! Är nu helt 100% på att jag har mens på gång. Mår illa, har halsbränna, molvärk/mensvärk och vill mörda alla i min närhet. Fan alltså. Trodde verkligen vi hade träffat rätt denna gång. BIM på onsdag?.
[quote=81282249][quote-nick]Anonym (J) skrev 2021-08-01 18:48:32 följande:[/quote-nick]Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?
Hej känner samma och tog ett tidigt test?
Vet inte vad jag ska tro? ????????????
Hoppas med hela mitt hjärta både för dig och mig ??
[quote=81282249][quote-nick]Anonym (J) skrev 2021-08-01 18:48:32 följande:[/quote-nick]Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?
Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?
//
Dessa har gett mig massa spökstreck innan jag blev gravid med förra sonen.. där verkar bli en grå skugga väldigt lätt. Rekommenderar att använda vanliga cb, som ger ett plus istället. Är mycket mer trovärdigt.
Omg ser ett streck på ditt test!! När har du beräknad bim?
Bim 8/8:o ? mmm vi får se , ska vänta en vecka och kolla <3 men hoppas
Jag har bim 11 så för tidigt att se kanske även fast Jag haft den här värken några dagar nu. Men vi kan väl följas åt och se? :)