BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Åh grattis!!!!! Skulle du haft bim imorgon?
MenMen va roligt stort grattis! Vilken lycka! :D <3
Jag kanske kan se in i framtiden haha grattis
Tack!! Ja, ganska säker :)
Så kul med pluss i gruppen! Grattis! :)
Jag har inte fått mens än. Har hugg i höger äggstock. Annars ingenting. Inte testat sedan i lördags. Min mens är ju lite oregelbunden, så kan komma idag, imorgon eller övermorgon. Vet inte om det är någon idé att testa sig mer. Var testa tidigt i lördags som var helt blankt :( vill bara att mensen kommer nu!
Åh är så taggad på att testa imorgon!! Känner mig noll gravid, men oavsett vad det visar så är det ju skönt att veta..! Av någon anledning är jag mycket mer otålig nu när det är andra barnet.
Så kul med pluss i gruppen! Grattis! :)
Jag har inte fått mens än. Har hugg i höger äggstock. Annars ingenting. Inte testat sedan i lördags. Min mens är ju lite oregelbunden, så kan komma idag, imorgon eller övermorgon. Vet inte om det är någon idé att testa sig mer. Var testa tidigt i lördags som var helt blankt :( vill bara att mensen kommer nu!
Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!
Tack!
Jag tog testa tidigt i fredags som var helt blankt. Så kanske inte kört för dig än! Men förstår verkligen känslan. Håller tummarna!!
Kunde inte vänta på era analyser haha. Var tvungen att ta ett digitalt och jag är gravid!!! Så glad och livrädd! Men så svagt plus och bara 1-2 veckor så måste haft äl senare än jag trodde. Nu håller jag tummarna för er andra!