• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • mandy93

Grattis till alla som har plussat!

Jag har BIM imorgon och tog en testa tidigt imorse som var toknegativt. Inte ens en tillstymmelse till ett sträck. Är så sjukt besviken men visste det ju egentligen. Känner mig rätt bitter just nu (är väl PMS?en som talar) men jag ville verkligen bli gravid innan jag börjar jobba igen.

Fick en liten rosa-brun flytning nu på morgonen så tror mensen kommer igång snart. Nya tag nästa månad helt enkelt?.

• MBTM
    Anonym4042 skrev 2021-08-03 08:03:34 följande:

Hade inte förväntat mig detta men jag är gravid!! Håller tummarna att detta går vägen, o håller tummarna för er andra nu!
    Åh vad roligt!! Stort grattis <3
  • MBTM
    Lillajag1990 skrev 2021-08-03 09:49:45 följande:

Här kommer en till bild. Ser att sträcker blir sämre på mobilkameran. Och när det laddas upp.

Jag tycker man ser ett tydligt streck! Men konstigt att digitalt visar negativt. Kanske äl var senare än du trodde? Kanske prova ett digitalt imorgon eller övermorgon med morgonurin? Så spännande ju, verkar ju som att det är ett plus ändå?? 
  • MBTM
    PrettyMoon skrev 2021-08-03 10:59:34 följande:
    Tack snälla! Nu börjar jag lugna mig, haha. Tog ett till test i morse som också var positivt, men svagt. Har pratat med MVC som sa att jag nog är i ca v 4 eller så, med tanke på negatict test förut. Så alla orosmoment med vaccin och alkohol känns bättre i och med att det ändå förmodligen inte gått SÅ lång tid. Ska köpa ett digitalt med veckoindikator idag också, tänkte jag.

Såg att du också plussat, stort grattis! :D hur mår du?

Ja det är nog ingen fara oavsett :) Men förstår såklart att du är orolig! Man blir ju det. Bra idé att köpa digitalt, berätta gärna sen vad det sa! 

Tack! :) Jag mår bra, lite molande värk bara men inget mer. Är ju supertidigt för mig med, v. 4 bara. Stod 1-2 veckor på digitala och rätt säker att bim är idag. Så det kommer nog senare haha. Hur mår du? 

• Lillajag1990
    MBTM skrev 2021-08-03 11:29:41 följande:

Jag tycker man ser ett tydligt streck! Men konstigt att digitalt visar negativt. Kanske äl var senare än du trodde? Kanske prova ett digitalt imorgon eller övermorgon med morgonurin? Så spännande ju, verkar ju som att det är ett plus ändå?? 

Tror jag haft äl senare än vad jag tror och det där är ju ett testa tidigt som reagerar tidigare än digitalt. Så jag ska testa i övermorgon tror jag. Det är ju ett tydligt streck. Och tydligare i verkligheten. Så spännande.
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym4042 skrev 2021-08-03 08:03:34 följande:

Hade inte förväntat mig detta men jag är gravid!! Håller tummarna att detta går vägen, o håller tummarna för er andra nu!

Stort grattis!! Vilken rolig överraskning!
  • Hallonglass91

Jag testade med ett vanligt RFSU imorse som var negativt, tänkte testa igen på BIM på torsdag 5/8 men fick min mens nu? :( Så tråkigt!

Detta var 4e försöker efter MA och 5e försöket totalt. Känns inte som jättemycket med 5 försök, men första försöket var i december, så för mig känns det som en evighet?

Önskar er alla andra som inte fått mensen ännu stort lycka till! <3 Kramar

• Hallonglass91
    mandy93 skrev 2021-08-03 11:06:11 följande:

Grattis till alla som har plussat!

Jag har BIM imorgon och tog en testa tidigt imorse som var toknegativt. Inte ens en tillstymmelse till ett sträck. Är så sjukt besviken men visste det ju egentligen. Känner mig rätt bitter just nu (är väl PMS?en som talar) men jag ville verkligen bli gravid innan jag börjar jobba igen.

Fick en liten rosa-brun flytning nu på morgonen så tror mensen kommer igång snart. Nya tag nästa månad helt enkelt?.

Känner med dig? Samma för mig. Fick lite mens nu och negativt med vanligt RFSU imorse, BIM skulle vara 5/8. Sjukt besviken också? :( Men hoppas vi blir gravida snart <3
  • Anonym (Tredje)
    Hallonglass91 skrev 2021-08-03 14:08:58 följande:

Jag testade med ett vanligt RFSU imorse som var negativt, tänkte testa igen på BIM på torsdag 5/8 men fick min mens nu? :( Så tråkigt!

Detta var 4e försöker efter MA och 5e försöket totalt. Känns inte som jättemycket med 5 försök, men första försöket var i december, så för mig känns det som en evighet?

Önskar er alla andra som inte fått mensen ännu stort lycka till! <3 Kramar

Styrkekramar
Svar på tråden BIM Augusti