• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Gabriella33
    MBTM skrev 2021-08-03 18:29:45 följande:

Tycker jag anar ett streck men svårt att se i ljuset! Har du en annan bild?

De blir sämst i mobilen! Ska ta ett nytt imorn bitti med morronurin dessutom så kanske det synd tydligare.. rädd att det ör spök men man ser en skugga irl..
  • evelinagra1
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-03 19:02:27 följande:

Dels gärna med dih av om de andra 2 dagarna kommer efter dina 2 smiles el innan el en innan en efter

Absolut!
  • MBTM
    Lillajag1990 skrev 2021-08-03 19:03:02 följande:
    Tack!!! Så svårt att förstå! Gjorde ett vanligt test nu på kvällen som blev svagt positivt. Så nu är det tre test som är positiva. Börjar förstå nu!
    Fattar verkligen, har också tagit 3 test!! Blir nog ett till imorgon hahah
  • MBTM
    Gabriella33 skrev 2021-08-03 19:05:47 följande:
    De blir sämst i mobilen! Ska ta ett nytt imorn bitti med morronurin dessutom så kanske det synd tydligare.. rädd att det ör spök men man ser en skugga irl..
    Gör det och berätta gärna hur det går! Håller tummarna :)
  • mandy93
    Hallonglass91 skrev 2021-08-03 15:31:39 följande:

Känner med dig? Samma för mig. Fick lite mens nu och negativt med vanligt RFSU imorse, BIM skulle vara 5/8. Sjukt besviken också? :( Men hoppas vi blir gravida snart <3

Åh! Jag har varit så sjukt ledsen hela dagen? och min sambo fattar inte riktigt hur tufft jag tycker det är. Jag hoppas på september för oss <3
  • Gabriella33
    MBTM skrev 2021-08-03 20:25:37 följande:

Gör det och berätta gärna hur det går! Håller tummarna :)

Tack gumman!
  • Lillajag1990
    MBTM skrev 2021-08-03 20:25:05 följande:

Fattar verkligen, har också tagit 3 test!! Blir nog ett till imorgon hahah

Ska också ta nytt imorgon och ett digitalt. Hoppas det höjts något tills imorgon :)

Håller tummarna för oss att allt kommer gå bra!
  • Sheltie
    Lillajag1990 skrev 2021-08-03 15:45:04 följande:

Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?

GRATTIS!! vad glad jag blir för din skull! :D 
  • Lillajag1990
    Sheltie skrev 2021-08-03 22:40:34 följande:

GRATTIS!! vad glad jag blir för din skull! :D 

Tack!! Känns helt overkligt. Och konstigt att jag inte vet när jag haft/ska ha BIM.trodde verkligen inte det tagit sig denna månad. Hoppas det går vägen nu!
  • QueenS

Nu känns det som att jag vågar tro att det gick vägen, min dotter blev också till på andra försöket så det känns lite extra roligt :)

Måtte du stanna älskade lilla pyre!

Svar på tråden BIM Augusti