• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • evelinagra1

Jag ska börja ta äl test, har de rosa digitala clearblue men är det någon som vet om man behöver ta först testet på morgonen eller kan jag ta ikväll? Borde verkligen inte ha äl nu men mår väldigt illa så hade velat testa

• Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-03 17:58:04 följande:

Jag ska börja ta äl test, har de rosa digitala clearblue men är det någon som vet om man behöver ta först testet på morgonen eller kan jag ta ikväll? Borde verkligen inte ha äl nu men mår väldigt illa så hade velat testa

Det ska tas mellan kl 10-20 och msn ska helst inte ha kissat på typ 3 h

Den visar bara 2 fertila dagar. Det andra clearblue visar 4 st el mer. Så tänker jag byter till den om detta inte funkade. Bim på måndag
  • MBTM
    Gabriella33 skrev 2021-08-03 14:10:08 följande:

Vad tror vi..? Mvh livrädd

Tycker jag anar ett streck men svårt att se i ljuset! Har du en annan bild?
  • MBTM
    Lillajag1990 skrev 2021-08-03 15:45:04 följande:

Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?

Ååååh stort grattis!! <3
  • Gabriella33
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-03 15:40:25 följande:

Du är gravid grattis skriv in dig på listan hittade inte dig

K

Vill nog testa med morronurin o få ett starkare streck innan jag kan tro på att det inte är spök.. :/
  • evelinagra1
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-03 18:06:17 följande:

Det ska tas mellan kl 10-20 och msn ska helst inte ha kissat på typ 3 h

Den visar bara 2 fertila dagar. Det andra clearblue visar 4 st el mer. Så tänker jag byter till den om detta inte funkade. Bim på måndag

Kanske bättre att vänta till imorgon morgon ändå då, jag har använt de andra 2 cyklar med det har inte blivit något. Kör med båda denna cykeln
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-03 18:58:09 följande:

Kanske bättre att vänta till imorgon morgon ändå då, jag har använt de andra 2 cyklar med det har inte blivit något. Kör med båda denna cykeln

Dels gärna med dih av om de andra 2 dagarna kommer efter dina 2 smiles el innan el en innan en efter
  • Lillajag1990
    MBTM skrev 2021-08-03 18:31:40 följande:

Ååååh stort grattis!! <3

Tack!!! Så svårt att förstå! Gjorde ett vanligt test nu på kvällen som blev svagt positivt. Så nu är det tre test som är positiva. Börjar förstå nu!
Svar på tråden BIM Augusti