BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Tänkte det kunde vara bra att läsa detta www.instagram.com/p/B4QrhpBJGxS/
Jag ska börja ta äl test, har de rosa digitala clearblue men är det någon som vet om man behöver ta först testet på morgonen eller kan jag ta ikväll? Borde verkligen inte ha äl nu men mår väldigt illa så hade velat testa
Tänkte det kunde vara bra att läsa detta www.instagram.com/p/B4QrhpBJGxS/
Jag ska börja ta äl test, har de rosa digitala clearblue men är det någon som vet om man behöver ta först testet på morgonen eller kan jag ta ikväll? Borde verkligen inte ha äl nu men mår väldigt illa så hade velat testa
Vad tror vi..? Mvh livrädd
Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?
Du är gravid grattis skriv in dig på listan hittade inte dig
Det ska tas mellan kl 10-20 och msn ska helst inte ha kissat på typ 3 h
Den visar bara 2 fertila dagar. Det andra clearblue visar 4 st el mer. Så tänker jag byter till den om detta inte funkade. Bim på måndag
Kanske bättre att vänta till imorgon morgon ändå då, jag har använt de andra 2 cyklar med det har inte blivit något. Kör med båda denna cykeln
Ååååh stort grattis!! <3