Inlägg från: Josefinanna |Visa alla inlägg
  • Josefinanna

BIM Augusti

Åh jag vill så gärna vara med och följa upp varandra för de som vill. Jag är 25, min sambo är 36. Jag slutade med mina preventivmedel i februari i år och inget plus på stickan än. Hade lite myspys i förrgår då jag även beräknades ha ägglossning så jag hoppas verkligen denna månad

• Josefinanna
    Fridahello skrev 2021-07-30 16:17:13 följande:

Grattis till er som har blivit gravida!

Jag har en fråga till er som varit gravida förut. Hur tidigt kan man få symtom efter äl? Jag har ömma bröst och haft i ca 2-3 dagar och blir bara värre. Känns lite väl tidigt att få symtom. Kan det finns en chans att det är gravid-symtom?

Men det här ökar ju bara förhoppningar att vi har lyckats den här gången. Jag får hålla ut i någon vecka (några dagar).

Bim 7 aug med äl den 24 juli.

Jag har bim den 11 och känner en konstig molvärk i magen redan nu. Nedre delen har jag haft "ont" i sen äl men kanske för tidigt att avgöra
  • Josefinanna
    Bullen89 skrev 2021-08-01 19:45:54 följande:

[quote=81282249][quote-nick]Anonym (J) skrev 2021-08-01 18:48:32 följande:[/quote-nick]Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?

Hej känner samma och tog ett tidigt test?

Vet inte vad jag ska tro? ????????????

Hoppas med hela mitt hjärta både för dig och mig ??

Omg ser ett streck på ditt test!! När har du beräknad bim?
  • Josefinanna
    mamma8212 skrev 2021-08-01 19:59:47 följande:

Dessa har gett mig massa spökstreck innan jag blev gravid med förra sonen.. där verkar bli en grå skugga väldigt lätt. Rekommenderar att använda vanliga cb, som ger ett plus istället. Är mycket mer trovärdigt.

Tack för svar. Får vänta ett tag med att ta ett till test då.
  • Josefinanna
    Bullen89 skrev 2021-08-01 20:17:12 följande:

Bim 8/8:o ? mmm vi får se , ska vänta en vecka och kolla <3 men hoppas

Jag har bim 11 så för tidigt att se kanske även fast Jag haft den här värken några dagar nu. Men vi kan väl följas åt och se? :)
  • Josefinanna
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-01 20:48:12 följande:

Ser strecket!

Är

Det

Ett

Testa

Tidigt?

Ja precis Det är det! :)
  • Josefinanna
    PrettyMoon skrev 2021-08-02 18:48:03 följande:

Eeeeeeeh HJÄLP. Vad ser ni på de här bilderna?!

Klart plus :)
Svar på tråden BIM Augusti