• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-26 22:59:37 följande:

Okej, vilka test kör du med? Jaa, om man vet att det stämmer bra så är det ju en tråkig utgift. Blir ju inte billigt när man ska köpa alla tester.

Clearblue rosa man får 2 dagar smile

Vi har legat de 2 dagarna så nu får vi se om det funkade om 2 veckor haha
  • Sheltie
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-26 23:01:34 följande:
    Okej, vad tycker du om tempandet? Många som verkar köra med det och gillar det. Jag har tänkt det som ett alternativ framöver om det inte skulle ta sig :)
    Än så länge så gillar jag det. Man lär sig en hel del om sin egna cykel och jag har inte svårt att somna om efter tempning så det momentet påverkar mig inte :)  Använder NC, men vet att det finns gratis appar som fungerar lika bra. 
  • BlueBärry

Skulle inte testa mig förrän imorgon igentligen men fick halsbränna igår det har jag haft som tidig symptom med andra graviditeter så kunde inte låta bli och tog ett test idag och tycker jag ser ett svag streck.

• Värphönan
    BlueBärry skrev 2021-07-27 06:55:07 följande:

Skulle inte testa mig förrän imorgon igentligen men fick halsbränna igår det har jag haft som tidig symptom med andra graviditeter så kunde inte låta bli och tog ett test idag och tycker jag ser ett svag streck.

Om det är strecket till vänster om controll så är det ju jättetydligt =D Grattis!

Å nu blir jag inspirerad att testa mig också. Har ju med bim 1/8 men har sån kort lutealfas så även om det tagit sig så har jag säkert inte fått tillräckligt högt hcg än för att det ska synas.
    Är det ett vanligt test eller ett tidigt test du använt? :)

• Värphönan
    BIM lista

1/8 Värphönan (8:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)

1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)

2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet)

2/8 Sheltie, 25 år (1:a försöket, första barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

2/8 estelle30, 30 år (2a försöket)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fridahello 25 år (3e försöket, första barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)

9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)

13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)

13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)

13/8 Tefat 26 år (1:a försöket, första barnet)

14/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)

15/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)

19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)

20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)
  • Lillajag1990
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-26 23:03:25 följande:

Okej, jaa återstår att se hur min cykel fortsätter. Senaste 3 månaderna har den kommit hyfsat regelbundet för mig! Okej, när har du bim? Spännande och se om det ger positivt resultat :))

Har bim runt 1/8. Så spännande men också väldigt jobbig väntan!!!

Ja hoppas det blir positivt. Kul att följa varandra :)
  • Sheltie

Det är ju ett ganska tydligt sträck!! Grattis!! :D 
  • Lillajag1990

Åhhh grattis!!! :)

Testade igår. Kunde inte hålla mig. Inget positivt. Men när jag såg testet när jag kom hem ifrån jobbet åtta timmar senare var det ett sträck. Men är ju inte giltigt då. Men kan ju hoppas att det blir något snart! Ska testa mig imorgon igen :)

Har du några fler symtom än halsbränna? :)
  • Lillajag1990

Testade igår. Kunde inte hålla mig. Inget positivt. Men när jag såg testet när jag kom hem ifrån jobbet åtta timmar senare var det ett sträck. Men är ju inte giltigt då. Men kan ju hoppas att det blir något snart! Ska testa mig imorgon igen :)

• Lillajag1990

Svar på tråden BIM Augusti