Fjellmyran skrev 2024-11-25 12:41:38 följande:
Hur går det för er här inne? Jag är på ÄL+10 idag och kanske fick ett plus imorse. För svagt för att jag ska lita på det men hoppas det är nåt på gång nu 😊 Tempen fortsatt hög men den är lite lägre idag jämfört med de senaste dagarna så börjar den sjunka ännu mer så är jag rädd för att det inte blev nåt trots allt. Dessa jobbiga dagar fyllda av förväntan och ångest 😅
Åh, så spännande! Håller tummarna för att det var ett riktigt plus och att det håller i sig.
Jag kände av min ägglossning i fredags, men vi har av lite olika anledningar bara fått till det en gång i närheten denna gång. Får hålla tummarna för att det ska räcka även om det så klart hade känts bättre om vi gjort allt vi kunnat. Senaste gången jag blev gravid så var det faktiskt precis så eftersom jag var iväg på jobb när jag hade ägglossning så jag väljer att se det som ett bra tecken.
Bim blir samma dag som vi ska flytta så har minst sagt en del annat att stå i just nu vilket jag hoppas ska göra hela denna period lite lättare att genomlida. Kanske till och med kan avhålla mig från att testa tills mensen är sen.
Man går ju verkligen mellan hopp och förtvivlan och för varje gång verkar jag bli mer och mer skengravid under lutealfasen.