pandarinen skrev 2022-03-10 17:47:47 följande:
Det har kommit mer blod nu, så ja det är bara att bita ihop. Väldigt ledsen men efter att ha försökt nu i 15 månader så är känslan också väldigt tom?
blir nog ny taktik framöver, inge produktionssex å inga älstickor utan blir det så blir det? känns lite som att det kanske inte är meningen att vi ska ha fler barn, med tanke på tiden vi försökt få till det. Så sorgligt, önskar vi hade startat bevisvärdena vid yngre ålder?.
Tror absolut att ni kan få fler barn, ibland tar tid, ni har ju en liten en :) Har ni funderat på att söka hjälp? 15 månader är helt klart en lång väntan på bebis. Förstår att det känns tomt.
Jag känner mig ibland lite sorgsen att jag inte ska få uppleva detta med bebis en sista gång. Varit så inställd på det. Blivit gravid enkelt förut. Har liksom pausat allt annat i livet, så blir det ingen bebis här snart måste jag seriöst fundera på vad jag ska göra med mitt jobb exempelvis och det hade varit så gött att veta att man bara jobbar ett tag till, sen föräldraledig och byta jobb innan man ska tillbaka, så har jag tänkt men kanske måste ta tag i annat nu snart för bebis verkar det ju fasiken inte bli. Grrrr.