• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Kiiwii
    skaviblifyra skrev 2022-03-14 20:22:44 följande:

Nipt idag visade mIssed abortion igen. Så snopet känner mig fortfarande görgrtavid. Men men får se om vi gör ngt nytt försök två män och ett missfall under de9 mån vi försökt kanske får ge upp nöja oss med våra två friska barn ....

Beklagar verkligen :( Så tråkigt och var jobbigt att kroppen inte hängt med och lurats så många veckor.
  • Kiiwii
    Symetrical skrev 2022-03-15 14:53:30 följande:
    Tack var helt blankt, dock bara på äl +9 idag, så kanske för tidigt. Var ett vanligt test som mäter från 25. Antar att tiden får utvisa, som alltid Oskyldig
    Men så spännande :) ÄL+9 är tidigt, kan absolut bli pluss om några dagar. 
  • Symetrical
    Hoppas 2012 skrev 2022-03-15 17:34:27 följande:

Så jäkla deppigt....bim-3

Beklagar besvikelsen Rynkar på näsan
  • Symetrical
    Hoppas 2012 skrev 2022-03-15 20:32:03 följande:
    Gissar det borde synts nu
    Vad mäter testet från? Och vilken dpo var du på igår? Och hur länge hade du hållit dig innan du tog det?
  • Hoppas 2012
    Symetrical skrev 2022-03-16 05:59:12 följande:
    Vad mäter testet från? Och vilken dpo var du på igår? Och hur länge hade du hållit dig innan du tog det?
    Mäter 25 tror jag
    alltså allt beror ju på när ägget faktiskt släpper men ca 12 dpo. Hade inte hållt mig så utan tog bara efter jobb
  • Hoppas 2012
    Hoppas 2012 skrev 2022-03-16 08:43:17 följande:

Står på testet (sporras egna aldrig testat) ?du kan tidigast ta testet dagen vid utebliven mens?
    tänkte inte på det för tänkte så funkar väl inget test?!

APOTEAS egna ska det stå
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida