Anonym (Babymakeing) skrev 2022-03-23 11:35:29 följande:
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Klurigt att hinna med alla tider du ska på då när du jobbar heltid gissar jag?
Skönt att det känns okej med sprutorna iaf :)
Ja nu är det mindre än två månader kvar! Känns galet, har rätt mycket förvärkar så har börjat så smått att tvätta babykläder och ska försöka packa väskan snart också så det är klart ifall det skulle dra igång tidigt.
Nej ingen aning om kön. Vi funderade ett tag på om vi skulle ta reda på det främst för att kunna förbereda storasyster på vem som kommer, men insåg att hon inte bryr sig om det är lillebror eller lillasyster heller hehe. Så vi pratar bara om lillasyskon eller bebis med henne. Vi vill ha en överraskning även om jag tror att jag vet vad det är och magkänslan har haft rätt 2 av 2 gånger hitills. Men de säger ju också att ingen graviditet är den andre lik så jag kan ha helt fel också hehe. Vet ni vad ni ska få? =)
Ja det blir ju mycket flex att ta igen vilket blir tufft. Men men..
Har också tvättat o fixat en del, men tar det sista när jag slutat jobba tror jag. Så hoppas han inte kommer alltför tidigt, haha.
Ja vi ska få pojke nr. 2 :) Min man ville inte kolla med nr. 1 så kände att det var min tur att bestämma denna gång ;) Och sonen ville också gärna veta om det blir lillasyster eller lillebror.
Haha ja man vet ju aldrig, och man har ju ändå 50 % chans att gissa rätt. Vad säger magkänslan?