• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • nomina
    pandarinen skrev 2022-03-07 21:02:07 följande:

Nu ikväll har jag haft som små stick, det gör inte ont men känns mest obehagliga för man känner dom, lite som en vass känsla som är i magen, någon som varit med om detta? 

Jag hade denna känsla några dagar innan bim och även efter bim när jag plussat. 
    Närmar du dig bim?
    Håller tummarna för ett plus denna månad!! :)
  • pandarinen
    nomina skrev 2022-03-07 23:13:39 följande:
    Jag hade denna känsla några dagar innan bim och även efter bim när jag plussat. 
    Närmar du dig bim?
    Håller tummarna för ett plus denna månad!! :)
    Stickningar även ikvälll och brösten ger sig mer till känna. Stickningarna är nytt under den här 15 månaders långa resa mot en bebis.
    bim-2 idag
  • MariaNathalie
    pandarinen skrev 2022-03-08 19:03:20 följande:
    Stickningar även ikvälll och brösten ger sig mer till känna. Stickningarna är nytt under den här 15 månaders långa resa mot en bebis.
    bim-2 idag
    Åh det låter ju lovande 
  • pandarinen
    MariaNathalie skrev 2022-03-08 21:12:39 följande:
    Åh det låter ju lovande 

Jag brukar, inför mens ha ganska mycket molnande värk men det har jag ingen,...

Hur går det för dig? Myste ni på massor i helgen? 

• Symetrical
    pandarinen skrev 2022-03-08 19:03:20 följande:
    bim-2 idag
    Bådar onekligen gott! Har du tagit något test än? Drömmer
  • MariaNathalie

Pandarinen: Ja vi mös massor från onsdag när han kom hem. Åkte hem på lunchen på torsdagen Oxå hihi så vi körde fullt in. Ägget släppte på torsdag fick temphöjning på fredag. Så nu håller vi tummarna. Fick ytterligare en temphöjning idag. Har läst att man kan få det när ägget fäster. Så håller tummarna för det Oxå nu. Så spännande. 

När ska du testa? 

• Symetrical
    MariaNathalie skrev 2022-03-09 10:09:23 följande:

Pandarinen: Ja vi mös massor från onsdag när han kom hem. Åkte hem på lunchen på torsdagen Oxå hihi så vi körde fullt in. Ägget släppte på torsdag fick temphöjning på fredag. Så nu håller vi tummarna. Fick ytterligare en temphöjning idag. Har läst att man kan få det när ägget fäster. Så håller tummarna för det Oxå nu. Så spännande. 

När ska du testa? 

Snyggt legat Hoppas verkligen att det var ägget som fäste igår. Känns ju rimligt på äl +5!
    Själv fick jag bekräftad äl i söndags, 10 dagar efter spiraluttaget, så verkar som att kroppen kommit igång ganska fort Solig
  • Kiiwii
    nomina skrev 2022-03-09 11:49:36 följande:

Jag följer och håller tummarna för att alla plussar nu!!! PlusPlusPlusSolig

Hur mår du nu då? Hur långt gången är du? Visst är det första barnet? Så himla spännande och mysig tid Solig
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida