Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Det gör islam och kristendomen till avskyvärda enligt din terminologi.
Som du förstår så finns det inget som du kan säga med detta, då vi ser det även i kristendomen.
Hur du missar det fast vi berättar det för dig, det är mycket intressant.
Men blir väldigt talande efter ett tag att det handlar inte om någon saklighet för dig, och just pga du är så selektiv.
Dock kvarstår det även nu efter alla inlägg att din terminologi säger att kristendomen även den är avskyvärd och med de premisserna du gav för att islam skulle vara avskyvärd.
Även så ser vi kristendomen närma sig ökad extremism med stormsteg, och USA är ett typexempel för detta och fundamentalism i sin religion.
Det du berättar är att även kristendomen är avskyvärd.
Finns liksom inget att diskutera och efter de premisser som är upplagda av dig.
Grattis ni har helt lyckats förvandla en trådstart som ska handla om en politikers uttalande till en debatt islam vs kristendom istället
Man kan inte ignorera det i TS man berättar om att islam är avskyvärt och sen tro man kan glömma av hur det ser tex ut i kristendomen på samma område.
Och där får vi berättat för oss att ett liknande våld finns även där, men då ska vi låtsas om att gamla testamentet inte längre existerar och med det säger man inget.
Det du berättar är att även kristendomen är avskyvärd.
Finns liksom inget att diskutera och efter de premisser som är upplagda av dig.
Man kan inte ignorera det i TS man berättar om att islam är avskyvärt och sen tro man kan glömma av hur det ser tex ut i kristendomen på samma område.
Och där får vi berättat för oss att ett liknande våld finns även där, men då ska vi låtsas om att gamla testamentet inte längre existerar och med det säger man inget.
Dina frågor är irrelevanta inför premisserna som berättar att även kristendomen är avskyvärd enligt dessa premisser som gör islam till en avskyvärd religion.
Dock förstår jag att du vill prata om annat, då det är lått pinsamt nu och med tanke på hur galet fel det gick.
Fanatiker har så stor problem med att de är så selektiva, blir som i denna tråden extremt konstigt och udda när man gör ett påstående som inte är analyserat om det ens funkar som argumentation emot andra religioner.
För avskyvärt är extremt kraftfulla attacker emot andra människor.
Och ja, man ska aldrig låta hat, rasism eller felaktig fakta så oemotsagt.
Dina frågor är irrelevanta inför premisserna som berättar att även kristendomen är avskyvärd enligt dessa premisser som gör islam till en avskyvärd religion.
Dock förstår jag att du vill prata om annat, då det är lått pinsamt nu och med tanke på hur galet fel det gick.
Grattis ni har helt lyckats förvandla en trådstart som ska handla om en politikers uttalande till en debatt islam vs kristendom istället