Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Kan någon i tråden säga något bra med islam och/eller nämna ett fungerande muslimskt land i världen?
Islam är intolerans. Varför vara tolerant mot det intoleranta?
När Jomshof säger att Islam att islam är en avskyvärd religion så gör han det som en del i SD:s hatretorik mot muslimer som är en del av SD:s rasistiska DNA. Det är därför som Moderaternas partiledare Ulf Kristerson så snabbt deklarerade att Jomshofs kommentar är avskyvärd.
Det finns inget likhetstecken mellan islam, muslimer och att piska våldtäktsoffer och hänga homosexuella och det förstår civiliserade människor. Att du insinuerar att jag skulle stödja sådana brott är svinaktigt av dig. Vantolkningar av religionsutövning är inget som är unikt för Islam utan har också funnits/finns i kristendomen.
Nja, sanning med modifikation.
Lista världens länder med tanke på HDI, yttrandefrihet, mänskliga rättigheter, jämställdhet etc, så hamnar sekulariserade och kristna betydligt högre än de islamska.
Men, visst, tokkristna länder har sina avigsidor de med. (abort och hbtq ligger inte högt där heller. Hur har homosexuella det i islamska länder?)
Att spy galla över islam samtidigt som man tänker sig att någon med Jomshofs mentala förmåga skulle vara med och styra landet är ju...intressant.
Det är liksom inte mycket vunnet när man ersätter en fläck med ett hål.
Att spy galla över islam samtidigt som man tänker sig att någon med Jomshofs mentala förmåga skulle vara med och styra landet är ju...intressant.
Det är liksom inte mycket vunnet när man ersätter en fläck med ett hål.