Annna84 skrev 2021-03-06 06:20:05 följande:
Fina du! Det värmer i hjärtat! Hur mår du? Känner du något? När får du komma på det första ultraljudet? Jag tänker på dig med.
Jag mår bra, men väntan känns lång. Nu är jag på dag 4 med en blastocyst och jag sover redan oroligt och vaknar jättetidigt..
Igår kväll kom det en liten blödning så jag hoppas att det inte är någon infektion, fick nämligen en blödning några dagar innan insättning också.
Jag kan inte låta bli att testa, så imorgon ska jag testa med ett testa-tidigt-test, för nu verkar ovitrelle ha gått ur kroppen.
Ha en fin dag! Kramar
Tack snälla du! Om två veckor är det VUL, kan inte tänka på så mycket annat just nu så nu är det första gången jag upplever att dagarna och veckorna går ok otroligt långsamt, samt jag känner mig sårbar på en helt ny nivå. Lite läskigt faktiskt!
Men jag försöker fortsatt tänka positivt, och stillat min oro med några fler grav.tester som hittills har stärks (och ökat med en vecka i vecko-indikator testerna) så mitt fokus ska ligga där så mycket som möjligt. Försöker hitta sympton och det enda är väl att jag sover 1-2 timmar mer på nätterna, men kan vara en effekt av lutinus?
Håller hårt om tummarna för morgondagens test, skickar hopp tankar och styrka!!
En nyfiken fråga - hur vet man att ovitrellen gått ur kroppen? Jag vågade ju aldrig testa mig innan testdag, så funderade aldrig kring ovitrelles effekter.