Inalina skrev 2021-03-05 10:28:07 följande:
Hej alla! Nu ringde de från labbet och berättade att de trodde att 4 av mina ägg hade befruktats.. blev ju ändå lite besviken att det var så himla få trots att jag såklart är glad att det blev någon befruktning överhuvudtaget, men med 13 ägg är det ju väldigt lågt med 1/3 befruktning..
Befruktningen har inte vart nåt större problem innan, utan mina embryon har ju dukat under innan dag 5 ändå av olika anledningar - får hoppas att dessa 4 är riktigt starka nu!
Hon skulle ringa tillbaka till mig i morgon igen och berätta hur det gick med utvecklingen, vi bokade in en tid på tisdag kl 11 för transfer i alla fall.
Det som gjorde mig mest förvånad var ändå att det var 2 ICSI OCH 2 naturliga som hade befruktats, vilket även var ett glädjande besked givetvis, var ju helt säker på att mina ägg inte skulle kunna befruktas utan ICSI !!
åh om bara tisdag kunde komma snabbare nu så jag får tillbaka en liten en! Ha en fin fredag allihopa!!
Grattis! Kul ändå att 4 av 13 befruktades. Håller tummarna att det går bra nu!
Jag hade 3 av 12.
Testdag idag och jag såg en liten skugga av ett andra sträck men antagligen är det ingenting. Dem sa att jag ska testa imorgon igen, men jag har inget hopp om att plussa. Får se när nästa cykel startar igen, suck :(