Inalina skrev 2021-03-08 08:52:48 följande:
ja hoppet är verkligen det sista som överger en.. jag minns inte om du har fått ett plus någon gång alls, men vilken dag testade du positivt då i så fall? jag hoppas du börjar se ett plus snart på dina test
jag hoppas inte de ringer mig idag för då är det verkligen ingen goda nyheter, imorgon vet jag bara att jag ska komma dit vid 11 och ha en hyfsat full blåsa, sen får man ligga ner en timme hos dem efteråt.
jag har fått någon sorts tablett som ska 'slappna av' livmodern (?) som jag ska ta imorgon också någon timme innan, aldrig hört om det förr men men alla länder kär sin grej ;)
Det kommer gå bra, och jag håller tummarna för att det är fler starka rackare :) Usch, väntan är fruktansvärd innan beskedet kommer.
På 5st insättningar har jag blivit gravid en gång, det var förra gången, dock kom det en blödning 1 vecka efter positivt graviditetstest. Usch så jobbigt det var. Den gången gick det att se en antydan redan på RD5 (nu pratar vi riktigt manisk avläsning med ficklampa bakom testet) Jag testade igen idag och det var heeelt blankt. Så jag tror tyvärr att det inte blev något den här gången, men hoppet är det sista som överger en som sagt :)
Nästa steg blir att gå privat till en ny klinik, vi har redan bokat in en tid om ca 1månad.
Vad skönt att du får ligga kvar en timme efteråt och spännande med tabletten. Vad var det för preparat?
Här i Sverige är det bara att hoppa upp och ge sig iväg hemåt direkt, ingen vila alls. Tänk så olika det är.
Lycka till nu!