Annna84 skrev 2021-03-08 11:22:25 följande:
Det kommer gå bra, och jag håller tummarna för att det är fler starka rackare :) Usch, väntan är fruktansvärd innan beskedet kommer.
På 5st insättningar har jag blivit gravid en gång, det var förra gången, dock kom det en blödning 1 vecka efter positivt graviditetstest. Usch så jobbigt det var. Den gången gick det att se en antydan redan på RD5 (nu pratar vi riktigt manisk avläsning med ficklampa bakom testet) Jag testade igen idag och det var heeelt blankt. Så jag tror tyvärr att det inte blev något den här gången, men hoppet är det sista som överger en som sagt :)
Nästa steg blir att gå privat till en ny klinik, vi har redan bokat in en tid om ca 1månad.
Vad skönt att du får ligga kvar en timme efteråt och spännande med tabletten. Vad var det för preparat?
Här i Sverige är det bara att hoppa upp och ge sig iväg hemåt direkt, ingen vila alls. Tänk så olika det är.
Lycka till nu!
jag förstår, känner lite igen mig i det där lite maniska att läsa av graviditetstest... hua... men men jag hoppas ändå att det kan dyka upp något hos dig inom några dagar!
låter som att du har planen kartlagd i alla fall, jag är likadan där (med), kan inte sitta o rulla tummarna utan något måste hända NU, så jag hade också börjat planera för nästa när man vet med säkerhet att det inte funkat.
Piroxicam hette tydligen tabletten, det var intressant för jag läste nu om några studier som visat att det kan öka chansen vid implantation vid färskåterföring. så jag får väl hoppas på det :) (men det finns ju lika många studier som säger att det inte gör nån skillnad haha men det märker vi väl..)
jag minns även i Prag att de ville att man skulle ligga kvar i 30 min i alla fall, kanske tror de att ägget ska hinna lägga sig tillrätta i livmodern då, vem vet!
tack för lycka till =)!! jag hoppas du slipper en behandling till men förstår att du mår bättre av att tänka på nästa steg.