Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
Ställde mig den frågan också.
Det mest komiska av allt, jag tror de nere i kaninhålet att detta är dagens sanning och detta fast han ljuger och desinformerar i helheten.
Undrar hur det blir så illa att man inbilla sig att när han ljuger, så försöker de inbilla sig själva att det är sant.
Undra om det är bara pga kaninhålet, eller om det om de inte har förmågan att förstå vad som är inkorrekt.
Vi får hoppas att de skänkt pengar till han, för det är ju hela syftet med att hetsa upp dom ju
JA, och Sverige jobbade för detta ett tag, tills det ändrade sig och att man inte längre skulle fullfölja folkomröstningen.
Blir direkt frågande till vad du försöker säga argumentet är, finns det ens ett som har en saklig betydelse för något?
För nu får man känslan av att du försöker inbilla dig själv att folkomröstningen har betydelse idag och att detta ska skyllas på någon och låt mig gissa, såssarna igen va?
Priceless.
Jaha???
Skrotades?
Nja, det var så att de renoverade reaktorer och tog reservdelar från de andra och för spara pengar pga extrema förluster och för uppdatera till ny säkerhet och att de baserade detta på affärer att det inte fanns någon lönsamhet att bygga om alla.
Du vet det som vattenfall berättat för er!