Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
Frågade om vad hyckleriet är, så svarar du inte ens sakligt om vad det är för hyckleri
För det kan knappast vara för den ledaren som den sidan återgav fel, då ledaren inte alls sade att Norge hade minst invandring i Europa.
Och att du inte återger det mer detaljerat berättar för mig att du redan vet om att inget hyckleri finns där, för annars vad väntar du på?
Och vi står här med epoch är skräp och ingen kvällspress ger konspirationer och precis som padirac har sagt från start, men dock främst att epoch är skräp, och det är ju abnormt uppenbart.
Måste säga det är riktigt sjukligt fascinerande att du inte beskriver vad hyckleriet är.
Ingen vet vad alternativ fakta är du ger.
Epoch är desinformation och konspirationer och pseudovetenskap och knappt något annat.
Och vad är felet med att länka AB menar du?
Är du rädd för fakta?
Men låt mig gissa här, du bryr dig inte om ledaren, ser en rad som berättar att AB alltid ljuger, vilket dom inte gjorde då de nämnde Norge i plural som ett av de lägsta, inte att de var de som tog in lägsta.
Tänk vad din agenda ställer till för dig och där du inte kan inse att du har ingenting mer än epoch skräp och AB högst trovärdig.
Och det bästa av allt, inte ett enda exempel har du som berättar AB kommit med desinformation om energin
Dock mycket fascinerande och se att du inte levererar när frågan ställs och med medföljande fakta, och hur du inte vill veta av viss fakta når in i diskussionen också.(För det berättar för mig att du redan vet om att du har fel, och inbillar dig ingen skulle märka detta.)
Vilket hycklande, du berättar ju inte vad detta skulle vara och med saklig fakta som följer med både epoch och AB.
Epoch är skräp och det exempel som de har på denna mediagradering av media, så är ju deras exempel felaktigt, då ledaren inte alls sade Norde hade den lägsta invandringewn, utan ETT av dom, som då är plural och därmed är inte ledaren falsk, på sin höjd missvisande.
Och sen läser man såklart texten om de två, och då inser man att den som länkar epoch den kommer mest troligt med skräp i energidiskussionen.
Sen var väl det du som drog in kvällspressen som skulle vara konspiratorisk, men det är ju den inte ens, eller ens nära.
Så inte en enda är ditt svar.
Dock den intressanta delen, det är den som länkar epoch den ger bara skräp.
Så kommer ni som länkat dom innan fortsätta med länka något som ni redan vet om är skräp, det är en mycket intressant fråga.
För alternativ fakta är när någon berättar att den ljuger, antingen före den börja prata säger den detta, eller efter.
Detta var en som stendog snabbt, och för det blev så komiskt och här någon säga nu kommer jag börja ljuga och så skrattade vi åt dom också och för det var så komiskt att de berättade nu ska jag börja ljuga.
>Intressant att du flyr från ämnet igen, och vi står här med ett AB som ger saklig fakta och epoch skräp.
Och du vet det var där vi började och hur det protesterades över att epoch inte alls var just skräp.
Och ditt påstående om kvällspressen var ju rent nonsens är värt och notera också, och nonsens av en nivå av 100%.(Komiskt nog kom du och bevisa det var ett skräppåstående också, det roade mig väldigt mycket.
Frågade om vad hyckleriet är, så svarar du inte ens sakligt om vad det är för hyckleri
För det kan knappast vara för den ledaren som den sidan återgav fel, då ledaren inte alls sade att Norge hade minst invandring i Europa.
Och att du inte återger det mer detaljerat berättar för mig att du redan vet om att inget hyckleri finns där, för annars vad väntar du på?
[...]
>Intressant att du flyr från ämnet igen, och vi står här med ett AB som ger saklig fakta och epoch skräp.
Och du vet det var där vi började och hur det protesterades över att epoch inte alls var just skräp.
Och ditt påstående om kvällspressen var ju rent nonsens är värt och notera också, och nonsens av en nivå av 100%.(Komiskt nog kom du och bevisa det var ett skräppåstående också, det roade mig väldigt mycket.
EN riktig gåta är varför du inte berättar vad hyckleriet är, för din vaghet berättar för mig att du vet ingen sådan finnes.
Och ja, jag vet att hur de återgav den ledaren som falsk, att det är inte korrekt, i bästa BÄSTA fall kan man säga det kanske är milt felaktigt.
Fakta är fortfarande att kvällspressen ger inte konspirationer, och det var ju där allt började vid det påståendet.
Ja, förutom att epoch är skräp p och om man vill få reda på vad som händer i världen eller när de "förklarar" saker.
Intressant är just faktan du inte bryr dig om, och sen varför det är så hopplöst svårt och beskriva hyckleriet av padirac är det oerhört intressant att iakttaga.
När du påpekar detta, så blev det nu riktigt komiskt.
Och vi ska också veta vart allt startade och hur enoch inte duger som källa, och hur kvällspressen ger konspirationer och fast ingen har fått ett enda bevis för det.
Det som är mest skrämmande att hur lätt de går på när någon bara säger ord på rad, och om det bara är från rätt ställe så att säga och stödjer allt om att vindkraft är det sämsta i existensen och kärnkraft är det bästa.
Så verkar det som att de skyr inga medel alls att hitta en som säger just det dom vill höra.
För saklighet och fakta har vi lärt oss passar bara när det göder agendan, komiskt nog sker det inte så ofta.