Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Ah, du tänkte som man gör med graviditetstest? Jag hade inte heller fattat ÄL-testerna ordentligt förrän det här försöket (har varit gravid två gånger förut, haha), och min man har ordentliga problem med att förstå hur de fungerar..!
Det blev ligga ikväll i vart fall, blir kul att se vad som blir av det .
Jag hade väntat. Känns som det är äl på g o då blir det ju pojke????
Ah, du tänkte som man gör med graviditetstest? Jag hade inte heller fattat ÄL-testerna ordentligt förrän det här försöket (har varit gravid två gånger förut, haha), och min man har ordentliga problem med att förstå hur de fungerar..!
Det blev ligga ikväll i vart fall, blir kul att se vad som blir av det .
Nu är den här tråden kanske inte så aktiv.
Men gör en chansning, ni som åt tillskott såsom magnesium, kalcium, tranbär och även gel för ph värdet. Hur länge använde ni de innan ni blev gravida, och fick en flicka ????
Jag hade väntat. Känns som det är äl på g o då blir det ju pojke????
Har läst exakt hela trådenoch läste att du druckit massa lightläsk! Varför? Har du läst att det skulle öka chansen för flicka? Älskar lightläsk så vore ju trevligt, haha.
Hoppas allt går bra med dina tre små! Jag har två fantastiska småpojkar och skulle tycka det var roligt med en dotter.
Endast pappan kan påverka könet på barnet, så dieta allt ni vill. Har tre tjejer alla blev till på äl
Åh vad tufft för er... All styrka! Har ni blivit gravida igen eller har plussen uteblivit?
Endast pappan kan påverka könet på barnet, så dieta allt ni vill. Har tre tjejer alla blev till på äl