• pandarinen

Baka flicka 2020

Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
    Och följas åt och se om vi lyckas :D
    Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste. 

• Svar på tråden Baka flicka 2020
  • LyCKa55
    SML89 skrev 2021-02-12 07:54:33 följande:

Stoort grattis =) härligt att det funkade och blir en flicka som ni ville!!

Tack!:)
  • pandarinen
    SML89 skrev 2021-02-08 08:58:39 följande:
    Ja verkligen, nu går vi in i försök nr 6 så nu är de bebis oavsett kön som gäller. Tack <3 :) Längtar verkligen och bara drömmer om den där känslan man känner när man får sitt plus.
    Jag håller tummarna att du får ett plus snart och en novemberbebis!
  • pandarinen

Jag har plussat! Tjohoo! Är så lycklig. Det känns bara så spännande, galet, underbart. Nu börjar en härlig resa!

• pandarinen
    pandarinen skrev 2021-02-14 15:46:43 följande:

Jag har plussat! Tjohoo! Är så lycklig. Det känns bara så spännande, galet, underbart. Nu börjar en härlig resa!

Så här har firats med salta chips, dricka, oxfile, potatis och sånt jag försökt att undvika under de senaste månaderna. hahaha :D och godis! 
  • Al88
    LyCKa55 skrev 2021-02-11 16:32:15 följande:

Jag är såå lycklig!! Vi ska få en flicka i sommar!! Teorin om ägglossningen funkade:)

Stort grattis! Jag prickade in 3 dagar innan ÄL så återstår att se om jag har samma tur :)
  • Al88

Stort grattis !:)
  • SML89

Stort grattis, va spännande =)
  • Melii

Så härligt att läsa detta och att man delar med sig sin erfarenhet.

Jag fick världens finaste flicka, hon blev till 2-3 dagar innan ÄL. Jag hade faktiskt inte mycket aning om vad stickorna visade då, såg ett svagt streck och trodde att det var själva ägglossningen. För mig funkade metoden och v.19 såg man att det var flicka i magen. Jag tror faktiskt starkt på metoden, dvs sex innan ÄL ökar chansen markant till flicka.

Nu planerar vi syskon och jag är liiite sugen på pojke. Jag har aldrig fattat när själva ?ägglossningen? sker. Jag testar med digital test, får fast gubbe men när efter fasta gubben ska man ha sex? Ni som har pojkar, kom med tips.

• LyCKa55

Grattis!! Va roligt! Får se vad de blir för dig sen då:) Här verkar ju de olika knepen ha funkat för många inkl för oss. Jag tror verkligen de här med ägglossningen va de som gjorse susen????
Svar på tråden Baka flicka 2020