• pandarinen

Baka flicka 2020

Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
    Och följas åt och se om vi lyckas :D
    Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste. 

• Svar på tråden Baka flicka 2020
  • Melii
    Mimmiimimmii skrev 2021-03-18 20:58:23 följande:

Har två pojkar o numera en flicka på 2mån. Största skillnaden på graviditeterna var illamåendet med flickan o att håret på benen inte växte????Annars mådde jag likadant. Hoppas på flicka nu då, det är värt att äta rätt o trixa lite. En speciell känsla när man får både pojkar o flickor

Åå,så mysigt :)

Prickade du ÄL med pojkarna? Gjorde du något annorlunda då du blev gravid med flickan?
  • pandarinen

Bim+8 idag men negativt test. Fattar ingenting. Någon som varit med om liknande och plussat sent? Jag har som gurkan25 känningar i brösten och trötthet och molnande värk som kommit å gått.

• Gurkan25
    pandarinen skrev 2021-03-21 11:45:30 följande:

Bim+8 idag men negativt test. Fattar ingenting. Någon som varit med om liknande och plussat sent? Jag har som gurkan25 känningar i brösten och trötthet och molnande värk som kommit å gått.

Min första graviditet plussade jag på bim+10, håll hoppet uppe!
    Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • Mimmiimimmii

Prickade äl med pojkarna o hade mycket sex. Med flickan så åt jag inget salt, inget kaffe o mycket vegetariskt. Kalcium och magnesium tabletter o mycket sockerfri dricka med sötningsmedel. Hade sex nån dag innan äl tror mer att phvärdet hjälte till. Hade små mätstickor o kollade pH. Det bävar jättebasiskt när jag inte åt rätt. Lycka till nu, jag jag fick redapå att det var en liten flicka ville jag bara skrika ett glädje skrik. Har uppfostrat pojkarna neutralt med de har ändå mycket mer intressen som pappan har nu när det är större. Hade älskat en pojk till lika mycket men det är helt klart spännande med olika kön.

• pandarinen
    Gurkan25 skrev 2021-03-21 12:44:47 följande:

Åh jag hoppas så. Fick du flera negativa test innan? Testade du varje dag? Använde du något särskilt test?

Brösten ilar och bröstvårtorna ömmar men i övrigt känns de släppa. Läck lite från ena bröstet också en gång. Känner mest symtom på kvällarna. Sedan denna trötthet. Sover mitt på dagen för att jag är trött.
  • pandarinen
    Gurkan25 skrev 2021-03-21 12:44:47 följande:

Åh jag hoppas så. Fick du flera negativa test innan? Testade du varje dag? Använde du något särskilt test?

Brösten ilar och bröstvårtorna ömmar men i övrigt känns de släppa. Läck lite från ena bröstet också en gång. Känner mest symtom på kvällarna. Sedan denna trötthet. Sover mitt på dagen för att jag är trött.
  • Gurkan25
    pandarinen skrev 2021-03-21 12:56:54 följande:

Testade varje dag, började några dagar innan bim så det blev en del tester. Använde RFSUs ägglossningstest i 12-pack. Låter som du är gravid med de symtomen, hoppas du får ett positivt test snart!
    Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • Melii
    pandarinen skrev 2021-03-21 11:45:30 följande:

Håller tummarna och hoppas att du är gravid
  • pandarinen

Tror jag har ett missfall på gång i kväll. Blöder med klumpar i.... andra missfallet i rad. Tredje försöket.

Så ledsen. Det här är inte sant. Vi kommer ta en paus nu och försöka igen om någon månad eller två....

• pandarinen

Tror jag har ett missfall på gång i kväll. Blöder med klumpar i.... andra missfallet i rad. Tredje försöket.

Så ledsen. Det här är inte sant. Vi kommer ta en paus nu och försöka igen om någon månad eller två....

Svar på tråden Baka flicka 2020