Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Ja det var det jag gick på, men tänk om jag får fullt utslag imorn?
Billiga från RFSU, vet inte hur bra de är, heh.
23:e är baserat på uträkningar i apparna, som båda verkar anta att jag nu kommer att ha en 27 dagarscykel..!
Kan man ta clearblue när som helst på dygnet?
Och tack för svaret
Jag börjar bli mer och mer övertygad om att jag faktiskt hade ägglossning i måndags (ojämn cykel som sagt) och att vi därmed hade sex dagen innan, samma dag och dagen efter - inte riktigt enligt planerna, haha!
Lär bli en fjärde pojke, men han är supervälkommen oavsett .
Grattis! Vad roligt! Då blir det kanske en tidig mars eller sen februaribebis! Jo alla 3 mf har varit i v6-7. Så jag kommer vara rätt nervös fram till jag passerat v7 den här gången. Första mf var första försöket innsn min son som blev till på andra försöket. De senaste 2 mf var på försök 2 o 3.
Ja om det går vägen så blir de så :) åh så tufft med flera missfall, jag hoppas att det tar sig fort nu för er!! Kör du med äl tester nu eller kör ni bara på känsla? :)
Vi kör med ältester. Tyckte vi fick till det bra. Hade massor med sex flera dagar i rad innan äl. Men inte. Idag kom mensen. Så nu får vi börja om med sikte på april bebis...
Vi kör med ältester. Tyckte vi fick till det bra. Hade massor med sex flera dagar i rad innan äl. Men inte. Idag kom mensen. Så nu får vi börja om med sikte på april bebis...
Åå så kul, grattis !
När dina pojkar blev till, hur visste du att det var exakt vid ÄL? Tog du ältest och när i sådana fall hade ni sex?
Här blir det nu en flicka. För 1 år sedan körde jag med alla dessa flickdieter och dagar innan ÄL osv men blev då inte gravid. Slutade helt med sådant och blev sedan gravid men 2 missfall. Direkt efter 2:a missfallet blev jag gravid med flickan vi nu väntar. Hade samlag både flera dgr innan och under ÄL så i ärlighetens namn tror jag inte på dessa teorier. Bättre att slappna av och låta naturen ha sin gång. Skapar en onödig stress allt detta.
Här blir det nu en flicka. För 1 år sedan körde jag med alla dessa flickdieter och dagar innan ÄL osv men blev då inte gravid. Slutade helt med sådant och blev sedan gravid men 2 missfall. Direkt efter 2:a missfallet blev jag gravid med flickan vi nu väntar. Hade samlag både flera dgr innan och under ÄL så i ärlighetens namn tror jag inte på dessa teorier. Bättre att slappna av och låta naturen ha sin gång. Skapar en onödig stress allt detta.
Hej,
Va länge sen jag skrev här nu. Körde hyfsat hårt på teorin till en början, men då blev jag ju inte gravid alls. Började släppa på det men fortsatte ändå med vitaminer/dieten. Kan säga att jag väntar 2 pojkar trots det, så detta funkade inte alls för oss haha. 2-äggs tvillingar så hade ju kunnat bli 2 flickor eller en av varje, men icke.. 2 pojkar haha =) är ändå jätteglad, har en underbar pojke och ska bli mysigt att få två till. Men tror nog lite mer på gener och slump även om man kanske kan påverka liite genom detta.