Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Hur går det?
På vul igår hade det ej vuxit något och fortfarande inget foster så, har dessutom börjat blöda sen en vecka tillbaks, mitt hcg hade stigit ytterligare lite till igår men antagligen för att kroppen ej fattat att det är ett missfall. Man tror ofostrig graviditet eller mkt tidigt missfall att fostret tillbakabildats. Så fick påbörja avbrytande igår med mifegyne och cytotec idag, har gått bra ändå, ska dock på koll imorgon för att se om tillräckligt kommit ut. Är ju sjukt trist och jobbigt att genomgå detta igen, MEN, känns skönt att nu få detta avslutat och hoppas på att få igång kroppen och kunna starta om så snart som möjligt å åter igen tror läkarna att de endast handlar om ren otur, även om de är ovanligt med tre mf/ma I rad, men eftersom att de skett vid helt olika tidpunkter och av olika orsaker så finns ju som inget samband utan ren otur, hoppas de själv å att nästa gång ska gå vägen
Enligt forskning som är gjord så ska man äta speciell mat ca 1 månad ungerfär innan befruktning. Den forskning jag hänvisar till är den som bygger på mycket mejerivaror, kalcium, mycket nötter- magnesium.
Och undvika koffein, salt, kardium (som bla finns i potatis, banan)
Hej,
Har skummat igenom hela tråden. Är det någon som fortfarande försöker få en flicka här inne? Jag har två pojkar sen innan och nu ska vi försöka oss på en trea, skulle va roligt om det blev en tjej. Jag äter kalcium, magnesium, tranbärskaplsar och tvättar med aco intimtvål. Funderar på att beställa hem lactal balans som jag läst om här och theragough som jag läst i på en annan tråd. första pojken blev till på första försöket och andra fick jag först ett tidigt mf och sen blev han till på första försöket efter det. Båda har blivit till på äl. Är rädd att det kommer ta lite tid nu när man inte prickar in äl.
Hej,
Har skummat igenom hela tråden. Är det någon som fortfarande försöker få en flicka här inne? Jag har två pojkar sen innan och nu ska vi försöka oss på en trea, skulle va roligt om det blev en tjej. Jag äter kalcium, magnesium, tranbärskaplsar och tvättar med aco intimtvål. Funderar på att beställa hem lactal balans som jag läst om här och theragough som jag läst i på en annan tråd. första pojken blev till på första försöket och andra fick jag först ett tidigt mf och sen blev han till på första försöket efter det. Båda har blivit till på äl. Är rädd att det kommer ta lite tid nu när man inte prickar in äl.
jorå vi är allt ett par som kämpar på här :D Vi ska snart börja om efter 2 mf. Tog en liten paus men ska satsa nu på en mars bebis 2022.
Hur går det för er andra där ute?
Och är det någon som vet hur det är med socker (godis, läsk mm) - när det gäller att baka tjej. Undvika eller frossa?
jorå vi är allt ett par som kämpar på här :D Vi ska snart börja om efter 2 mf. Tog en liten paus men ska satsa nu på en mars bebis 2022.
Och är det någon som vet hur det är med socker (godis, läsk mm) - när det gäller att baka tjej. Undvika eller frossa?