Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Jag dricker och äter mycket mejeriprodukter, tranbär, nötter, tar kalciumtillskott.
Sen undviker jag chips, pommes och allt för salta saker.
Koffein undviker jag också.
Ska försöka att dra ner på socker, läsk, försöka att sluta äta godis. Men fikabröd får det nog bli iallfalll någon gång nu i det fina vädret.
Jag längtar tills det är dags för oss att försöka igen. Jag får härda ut den här månaden, sen i juni så ska här bakas bebis igen.
Jag dricker och äter mycket mejeriprodukter, tranbär, nötter, tar kalciumtillskott.
Sen undviker jag chips, pommes och allt för salta saker.
Koffein undviker jag också.
Ska försöka att dra ner på socker, läsk, försöka att sluta äta godis. Men fikabröd får det nog bli iallfalll någon gång nu i det fina vädret.
Jag längtar tills det är dags för oss att försöka igen. Jag får härda ut den här månaden, sen i juni så ska här bakas bebis igen.
Hej! Hoppas allt är bra med er alla, för oss rullar det på och vi befinner oss nu i v20. RUL är gjort och vi valde att ta reda på kön, men även denna gång verkar det bli en pojk. Så vi väntar pojke nummer fyra nu till familjen.
Hej! Hoppas allt är bra med er alla, för oss rullar det på och vi befinner oss nu i v20. RUL är gjort och vi valde att ta reda på kön, men även denna gång verkar det bli en pojk. Så vi väntar pojke nummer fyra nu till familjen.
Hur har det gått? Jag väntar på att få starta bebisverkstan. Räknar med äl i mitten på juli förhoppningsvis. Vad använder du för älstickor? Jag har använt clearblue, både de som visar blinlanfe gubbe först å sedan fast. Och de som bara visar fast gubbe. Någon som tycker det ena är bättre än det andra?
Hoppas att de vill ta sig fort för er i juni
Här har jag tagit vad som känns som huuundra äl test som har så långsam stegring denna månad. Idag lite starkare men några dagar kvar till äl. Vi hade sex igår och inatt vart sambon magsjuk, så nu blir det nog inga fler försök denna månad. är på dag 15 i cykeln så hoppas att de kan vara bara några dagar kvar till äl nu.
Idag kom mensen, så snart snart, startar bebisverkstan här igen!
Idag kom mensen, så snart snart, startar bebisverkstan här igen!
Ja jag längtar nu till att få sätta igång, och bli gravid igen. Har du många barn sedan tidigare?
Jag har en underbar liten son på 16 månader.
Och nu siktar jag på en vårbebis. Borde ha äl runt 7-8 juli och då skulle bf bli slutet på mars 2022 :D
Jag håller tummarna att det ändå tog sig för dig. Då blir det en tidig marsbebis eller?
Har du många barn sedan tidigare?
Ja jag längtar nu till att få sätta igång, och bli gravid igen. Har du många barn sedan tidigare?
Jag har en underbar liten son på 16 månader.
Och nu siktar jag på en vårbebis. Borde ha äl runt 7-8 juli och då skulle bf bli slutet på mars 2022 :D
Jag håller tummarna att det ändå tog sig för dig. Då blir det en tidig marsbebis eller?
Har du många barn sedan tidigare?