Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Ja vi passar på när lillkillen sover på dagen :p
(quote=80836268][quote-nick]SML89 skrev 2020-12-19 12:10:58 följande:[/quote-nick].
Åh spännande pandarinen, kör på så mkt ni orkar. Tror inte Östrogenhormon påverkar, ja fick stegring på Östrogen sist men fick en pojke :)
Så härligt att läsa detta och att man delar med sig sin erfarenhet.
Jag fick världens finaste flicka, hon blev till 2-3 dagar innan ÄL. Jag hade faktiskt inte mycket aning om vad stickorna visade då, såg ett svagt streck och trodde att det var själva ägglossningen. För mig funkade metoden och v.19 såg man att det var flicka i magen. Jag tror faktiskt starkt på metoden, dvs sex innan ÄL ökar chansen markant till flicka.
In både
Nu planerar vi syskon och jag är liiite sugen på pojke. Jag har aldrig fattat när själva ?ägglossningen? sker. Jag testar med digital test, får fast gubbe men när efter fasta gubben ska man ha sex? Ni som har pojkar, kom med tips.
Jag har 2 pojkar, har haft sex vid glad gubbe och 36-48 h senare på självaste äl dagen i princip inte haft uppehåll innan äl utan försökt täcka in både dagen innan och efter äl
Jag har 2 pojkar, har haft sex vid glad gubbe och 36-48 h senare på självaste äl dagen i princip inte haft uppehåll innan äl utan försökt täcka in både dagen innan och efter äl
Tack för svaret! Om jag förstår dig så är det viktigt att det sker nära inpå själva ägglossningen. Jag får fast gubbe i ca två dagar sedan försvinner den.
Ja exakt och bäst av allt på själv äl dagen men för att inte riskera ngt så brukar jag köra både när gubben kommer fram och 1-2 dagar senare. Det är för att om man är för trött eller liknande så uppstår inget stressmoment eftersom man redan haft sex när man fick smiley. Sen så vet man inte exakt när på dygnet äl sker och ägget lever ju som bekant Max 24 h och spermier kan simma olika snabbt. Varannan dag under fertila fönstret fungerar också för då är alla dagar täckta.
Lyckan varade inte i så många dagar. Fick missfall idag.....