• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Em)

Jag är mer intresserad av Elins och Paolos relation nu. Någon med inblick på hur det det var förrut? Om dom är ihop fortfarande, dom bodde väl ihop?

Hennes senaste blogginlägg handlade om att man inte kan sluta älska någon över en dag bara.

• Anonym (Pär)
    Anonym (Em) skrev 2020-05-27 15:32:39 följande:

Jag är mer intresserad av Elins och Paolos relation nu. Någon med inblick på hur det det var förrut? Om dom är ihop fortfarande, dom bodde väl ihop?

Hennes senaste blogginlägg handlade om att man inte kan sluta älska någon över en dag bara.

Tycker det är otroligt ointressant.

Frågan är varför media fortsatt hålla Paolos kändisskap levande. Vem är han? Vad kan han?

Man kan jämföra med Johnny Kron. En medioker medeldistanslöpare på 80-talet. Varför gör inte media honom till kändis?
  • Anonym (Lägg ner)

Idiotiskt inlägg. Detta var förr. Nej, man ska inte bli behandlad med medeltida häxprocess år 2020 för vad man gjort förr i tiden. Och RÄTTSVÄSENDET ska döma. Isåfall borde alla gängkriminella bli utsatta för pöbel och cancel culture. Dom förnedrar och misshandlar grovt andra barn och filmar det och detta gör dom typ dagligen utan påföljd.

• Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-25 19:35:07 följande:

Faktum är att Bard är rätt onödig.

Varför? För att 100% av alla som får synas i media ska säga exakt samma sak? Helt sjuk åsikt.
  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-27 17:28:09 följande:

Tycker det är otroligt ointressant.

Frågan är varför media fortsatt hålla Paolos kändisskap levande. Vem är han? Vad kan han?

Man kan jämföra med Johnny Kron. En medioker medeldistanslöpare på 80-talet. Varför gör inte media honom till kändis?

Vad fan kan Kakan Hermansson, Peter Jihde, Gina Darawi, Per Lehnström, Samir Badran, Gry Forsell osv? Dom är personligheter folk tycker om helt enkelt som många får leda program pga sin personlighet. Paulo Roberto har varit en känd person i Sverige sedan 20-30 år, precis som tex Alexandra Pascalidou, det har ett värde eftersom så många vet vem han är, han är en del av Sverige!

Jag vill fan inte att alla som inte genusdoktrinen gillar ska bli utrensade som om vi levde i nåt j-a Sovjetunionen!

Jag har aldrig fattat varför invandrare från forna Sovjet haft sånt hat mot vänstern, inte förrän ganska nyligen, men nu ser jag det glasklart.
  • Xenia
    Anonym (Lägg ner) skrev 2020-05-29 10:04:06 följande:
    Vad fan kan Kakan Hermansson, Peter Jihde, Gina Darawi, Per Lehnström, Samir Badran, Gry Forsell osv? Dom är personligheter folk tycker om helt enkelt som många får leda program pga sin personlighet. Paulo Roberto har varit en känd person i Sverige sedan 20-30 år, precis som tex Alexandra Pascalidou, det har ett värde eftersom så många vet vem han är, han är en del av Sverige!

Jag vill fan inte att alla som inte genusdoktrinen gillar ska bli utrensade som om vi levde i nåt j-a Sovjetunionen!

Jag har aldrig fattat varför invandrare från forna Sovjet haft sånt hat mot vänstern, inte förrän ganska nyligen, men nu ser jag det glasklart.
    PR blir "utrensad", dvs förlorar jobb och kontrakt pga att han begått ett brott, inte pga sina (sunkiga) åsikter. Den lilla detaljen förbiser du.

Anledningen till att det  blivit så mycket skriverier är just för att ni försvarar PR så in i helvete. 

Jag har aldrig startat någon tråd om PR.

Så alla borgerliga partier tycker sexköp är helt ok och trafficking också, är det du menar med ditt hat mot "vänstern"?
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2020-05-29 09:58:24 följande:

Idiotiskt inlägg. Detta var förr. Nej, man ska inte bli behandlad med medeltida häxprocess år 2020 för vad man gjort förr i tiden. Och RÄTTSVÄSENDET ska döma. Isåfall borde alla gängkriminella bli utsatta för pöbel och cancel culture. Dom förnedrar och misshandlar grovt andra barn och filmar det och detta gör dom typ dagligen utan påföljd.

Ja om inte media lyfter fram våldsverkare så är det medeltid häxprocess.

Det är superviktigt att lyfta fram idioter i media, annars finns en risk att sansat folk med intelligens och vettiga åsikter får komma till tals.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2020-05-29 10:04:06 följande:

Jag vill ha lite mer diversity. Varför ska bara såna som du nämner ständigt visas upp i media. Folk gillar dem bara för att de varit med mycket i tv.

Ja Paolo blev känd som våldsverkare i Kungsan. Jackie Arklöv är en känd polismördare. Är han nästa programledare i tv4 när han släpps ut menar du. Det är ju över 20 år sen morden.

• Anonym (Lägg ner)
    Xenia skrev 2020-05-29 18:42:56 följande:

PR blir "utrensad", dvs förlorar jobb och kontrakt pga att han begått ett brott, inte pga sina (sunkiga) åsikter. Den lilla detaljen förbiser du.

Anledningen till att det  blivit så mycket skriverier är just för att ni försvarar PR så in i helvete. 

Jag har aldrig startat någon tråd om PR.

Så alla borgerliga partier tycker sexköp är helt ok och trafficking också, är det du menar med ditt hat mot "vänstern"?

Cissi Wallin har begått ett brott, grovt förtal och hon fick jobb på Expressen. Sexköp är ett bötesbrott och han är inte dömd än. So what, andra kändisar har kört rattfulla (mycket värre) utan att bokhandlar har rensat bort deras böcker, att tv har rensat bort alla program dom är/har varit med i, att deras produkter rensats bort från ICA eller att mobbare suttit och bedrivit häxjakt på nätet.

Försvarar?! Han blir ju utsatt för vidrig mobbning!

Ja! Jag försvarar alla som blir mobbade!

Mobbning BORDE vara ett grovt brott. Jag har en moralisk kompass, till skillnad från dig.
  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-24 22:12:43 följande:

Tack så mycket. Oerhört välformulerat.

Det var inte välformulerat, det var Stalinistiskt möter 1800-talets moralism. Helt sjukt. Helt sjukt att ni skapar ett samhälle utan yttrandefrihet och demokrati, där varenda känd människa måste vara en GOD KRISTEN FÖREBILD. Jag kräks. Som att missionskyrkan på 1800-talet har tagit över Sverige/västvärlden.

Genom historien så har inte konstnärer, författare, uppfinnare osv varit världens mest moralistiska förebilder, och tacka F för det då det är deras TALANGER dom är kända för, inte inträdesprovet till Livets Ord!
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp